aimee Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #61 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har fortalt det til 2 venninner og en kollega. Klarte ikke holde meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 10. januar 2008 #62 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har fortalt det til 2 venninner og en kollega. Klarte ikke holde meg :D Må være utrolig deilig at andre også vet. Vil du vite hvilket kjønn det er, eller venter du til fødselen med å finne det ut? Sender deg en stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 11. januar 2008 #63 Del Skrevet 11. januar 2008 Gratulerer! Hvordan man klarer å holde det hemmelig? Man lar være å si noe Har alltid fortalt det til alle vennene med en gang, og familien lenge etterpå. Nå skal jeg holde tyst for alle. Ble gravid mai 2006, vennene fikk vite med en gang, familiene våre skulle få vite det i uke 12 på faren min sin bursdag, men begynte å blø dagen før... Ble gravid i september 2006, sa det til vennene og foreldrene mine m en gang, med beskjed om at vi ville offentliggjøre det etter uke 12. Svigers fikk vite det i uke 20! Litt sært, selvsagt.... Er gravid igjen, men bare gubben som vet. Og sånn blir det denne gangen Litt fordi jeg ikke føler meg gravid, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #64 Del Skrevet 11. januar 2008 :D Må være utrolig deilig at andre også vet. Vil du vite hvilket kjønn det er, eller venter du til fødselen med å finne det ut? Sender deg en stor klem Ja det er HEEERLIG å fortelle det! hehe Gleder meg så vanvittig mye til å si det til foreldre og til besteforeldrene som nå faktisk blir oldeforedre! Guri meg... Kjønn? Hmm... Vet ikke enda. Vi får i hvertfall ikke vite noenting før en eller annen ultrelyd om mange uker. Når den tid kommer, vet jeg ikke om vi vil vite det heller Må kanskje snakke med gubben om det :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 11. januar 2008 #65 Del Skrevet 11. januar 2008 god morgen hvordan er det med den gravide? jeg er litt sånn som må vite kjønn, jeg... har ei venninne som skal ha barn i mars, og hun vet d ikke. Imponerende! Men vi sa ikke kjønnet til noen. Latet som om vi ikke visste. Ble litt av et mas fra omverden. Slekta virket besatt. Alle tippet jente. Nesten så jeg håpet det ble en gutt jeg håper jeg spyr snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #66 Del Skrevet 11. januar 2008 Alt er vel med den gravide Formen er strålende og jeg håper den fortsetter sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. januar 2008 #67 Del Skrevet 11. januar 2008 Vi vet heller ikke kjønnet - synes det er mest spennende jeg. Og da blir det ingen som strikker rosa eller lyseblå klær Liker best litt kjønnsnøytrale klær nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 11. januar 2008 #68 Del Skrevet 11. januar 2008 Vi vet heller ikke kjønnet - synes det er mest spennende jeg. Og da blir det ingen som strikker rosa eller lyseblå klær Liker best litt kjønnsnøytrale klær nemlig... Veldig lurt Jeg tror ikke jeg har lyst til å vite når den tid kommer (*krysse fingre for at det er noe på gang allerede*), blir litt som å pakke opp julegaven før julaften! men samtidig så er jeg jo kjempenyskjerrig av meg, og dersom man skal ha 3d-ultralyd (sambo synes det er kult og har så lyst på!) så er det vel ikke til å unngå at man ser hvilket kjønn det er Godt å høre at den gravide har det bra i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #69 Del Skrevet 11. januar 2008 Ja, jeg også liker best nøytrale klær. Kjenner jeg er veldig usikker på om jeg vil vite kjønnet eller ikke. På en måte er det spennende å vente og se hva som kommer. På den andre siden er det koselig å vite om det er en liten jente eller gutt som kommer da! Så kan man tenke på navn og.... Ja alt mulig. Hmm... Kanskje jeg skal la gubben bestemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 12. januar 2008 #70 Del Skrevet 12. januar 2008 Du får stålsette deg mot presset utenfra Hele verden er besatt av hvilket kjønn det er nemlig. Jeg er ikke så glad i rosa, så min lille prinsesse går mest i gutteklær. Selvsagt "kjønnsnøytrale", men har funnet dem i gutteavdelingen. Folk sier stakkars unge og kommer med rosa babyklær til oss God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 12. januar 2008 #71 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei Aimee!!!! Bare inne og leser litt og ønsker deg GOD HELG!!! Så kjekt å høre at formen din er super!!!! Satser på at den holder seg sånn leeeenge!!!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 12. januar 2008 #72 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei snuppa. Jeg blir så glad av å lese her inne. Godt å høre at det står bra til med både deg og den lille. Håper du tar det litt med ro på jobben, jobbene våre kan jo være mer enn litt stressende til tider. Forstår egentlig at du ikke vil vite kjønnet. Håper du har hatt en kjempeflott helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #73 Del Skrevet 13. januar 2008 Det har vært en fin helg! Jeg startet med fri på fredag og satte i gang et nytt håndarbeidsprosjekt, nemlig hekleteppe ("Oldemors teppe", for kjennere ) Lærte meg å hekle for to år siden, men har holdt meg til det helt enkle, uten mønster. Var redd for at jeg skulle glemme kunsten, så jeg dro innom en garnbutikk, fikk super service og riktig garn - og satte i gang. Heldigvis viste det seg å være kjempelett og jeg er i gang med rute nr 5. Fargene går i hvitt, blått, knall rosa, lilla (min favorittfarge) og svart kant. Rutene er ikke mer enn 9 cm, så det er skikkelig knotearbeid egentlig. Kjenner musearmen etter to ruter Lørdag tok vi det med ro, var ute å spiste med noen venner av oss. Har funnet et helt fantastisk sted rett over gata som selger billig indisk mat. Prisene ligger på rundt 80-90 kroner, så bedre blir det jo ikke Vant ikke på den ukentlige lottokupongen, men dro i land 2 rette Joker som resulterte i 30 kroner på konto. Wow. Kjæresten var ikke helt fornøyd, men det er da bedre enn ingenting! I dag sov vi til 12, drakk kaffe og leste Aftenposten på senga (fast rutine hver helg) og spiste god og lang frokost. Så nå sitter jeg her på KG og skriver, mens gubben støvsuger persiennene i stua. Hehe, bra arbeidsfordeling! Har lyst til å besøke mamma i dag, men er redd for å sprekke nyheten med en gang jeg ser henne. Derfor tror jeg at jeg utsetter besøket litt. Jeg er jo bare 5 uker på vei. Gudameg, gleder meg til 12 uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 13. januar 2008 #74 Del Skrevet 13. januar 2008 Høres ut som du har hatt en flott helg Blir vel vanskelig å holde seg unna mammaen din i 7 uker til, så det er vel bare noe du må klare. Hvis du ikke bestemmer deg for å bare si det nå. Gruer meg selv til jeg sitter i ditt sted, vet jeg kommer til å ha det på sammen måte. Morsomt å hekle å da, heklet jo en kant på jakka jeg strikka, men når jeg skulle hekle på sokkene i går, huska jeg det ikke lenger, så må nok hente litt hjelp hos mora mi igjen. Likte forresten den arbeidsfordelinga, prøve å lære opp samboeren kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 13. januar 2008 #75 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei Aimee. Godt å lese at du har hatt en fin helg. Indisk mat står høyt i kurs hos meg også, det er virkelig nam. :D Synes det er veldig imponerende at du klarer å hekle. Jeg prøvde en gang, og resultatet... la meg si det slik at håndarbeid IKKE er min sterkeste side. Skjønner godt at du ser frem til å fortelle andre om graviditeten, synes du er flink som klarer å holde det hemmelig, jeg. Det hadde jeg garantert ikke greid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 13. januar 2008 #76 Del Skrevet 13. januar 2008 Heisann Aimee! Kjekt å høre at du har hatt en fin helg!!! Indisk mat er kjempedeilig, og når det er til de prisene der i tillegg er det jo enda bedre!!!! Ellers er jeg endelig med i klubben!!! Fikk vite i dag at jeg er gravid!!!! Håper du nyter siste rest av helgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 16. januar 2008 #77 Del Skrevet 16. januar 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 16. januar 2008 #78 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei på deg aimee! Familien min fikk vite det i uke 7, det var midt oppi jula og planlagt at jeg skulle si det til dem.. Så foreldrene og søsknene mine vet det allerede. Men resten av venner og familie (besteforeldre osv.) får ikke vite det før i uke 12.. Og nå er det kun halvannen uke til vi kan puste ut! :-D Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 16. januar 2008 #79 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, hvordan er formen her? Har hatt noen stikkinger i siden, men ellers intet. Sprakk nyheten for barselgruppa, og så viste det seg at hun ene er i FAU med mannens eldste søster... Visste at unga gikk i samme barnehage, men plutselig ble verden enda mindre Men hun sier ikke noe. Har erfaring med at folk forsnakker seg, og når ting ikke går bra er det litt kjipt. Synes det er lettere å fortelle til folk som er i samme situasjon/alder. Så vennene får alltid vite først. Om 20 minutter er det 6 uker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #80 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei på deg aimee! Familien min fikk vite det i uke 7, det var midt oppi jula og planlagt at jeg skulle si det til dem.. Så foreldrene og søsknene mine vet det allerede. Men resten av venner og familie (besteforeldre osv.) får ikke vite det før i uke 12.. Og nå er det kun halvannen uke til vi kan puste ut! :-D Ha en fortsatt fin dag! Jeg tenkte jeg skulle gjøre det omvendt av deg, si det til venninnene først, og så vente noen uker til før foreldre får vite noe. Jeg har nesten mer kontakt med vennene mine, så det skal bli deilig å fortelle det! Jeg har et godt forhold til mamma og pappa altså, men de aner jo ingenting Det er en evighet til uke 12!! Dere er heldige som bare har litt over en uke igjen! Ja, hvordan er formen her? Har hatt noen stikkinger i siden, men ellers intet. Sprakk nyheten for barselgruppa, og så viste det seg at hun ene er i FAU med mannens eldste søster... Visste at unga gikk i samme barnehage, men plutselig ble verden enda mindre Men hun sier ikke noe. Har erfaring med at folk forsnakker seg, og når ting ikke går bra er det litt kjipt. Synes det er lettere å fortelle til folk som er i samme situasjon/alder. Så vennene får alltid vite først. Om 20 minutter er det 6 uker :rødme: Oj, hehe - ja verden er liten!! Ryktene sprer seg fort, særlig når det er så gledelige nyheter som en kul på magen. Håper at alt går bra for oss, så det ikke blir noen kontrameldinger underveis. Gratulerer med 6 uker forresten! Om 3 dager er jeg i samme uka som deg, og halvveis til 12 *jippi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå