janne84 Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 noen som har denne? (er fra skeidar) eller noen som har noen meninger om den? Vurderer å kjøpe den å ha den i gangen..
Kaffeavtalen Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har en lignende, og den er suveren til alt slikt som nprmalt ligger i gangen og slenger. I tillegg har man et sted å slenge baken nedpå mens man kler på unger og seg selv.
janne84 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 unger har jeg ikke, men tenkte å pynte opp gangen litt... En kompis av ei vennine av meg, mener malingen fort kan flasse av... jeg har ikke peiling, men tenker jo at gjør den det iløpet av noen mnd, må man jo få bytte den...,
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Har ikke Myra benken, men har en som ligner. Nina benk. Å jeg er kjempe fornøyd med den. Hadde en stygg skohylle før, å det så alltid rotete ut i gangen. Men nå har vi skoene ned i korgene, å det ser så mye ryddigere og penere ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå