Gjest Gjest_Andrine_* Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Til min store skrekk, faller min favoritt vitrineskap fra hverandre. Den er full av sprekker i de utskjærte bena og den dobble glass buen i toppen (innrammet i Teak) ser ut til å løsne fra selve rammen. Virker som om teaken har tørket voldsomt ut, men det kan jeg ikke forstå, da den står langt unna varmekilder, vinduer og jeg har regelmessig polert den. Ser ut som om rammen og beina holdes sammen av bittesmå spiker? Skapet er bare 3.5 år gammel og var ganske dyr. Hvordan kan jeg forsterke rammen og beina? Håper noen kan komme med forslag.
Gjest rikkerikke Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Tror jeg ville kontaktet en møbelsnekker for noen tips jeg.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Det som antageligvis har skjedd, er at skapet er produsert i et land som har mye større luftfuktighet enn vi har i Norge. Jeg vil tro dette er en reklamasjonssak du ville vunnet frem med i retten (ikke at jeg mener du bør gå rettens vei, men for å nevne at jeg synes dette er en soleklar defekt ved varen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå