Gjest Helen Parr Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Meget gledelig, men svært uventet vant jeg hudpleieprodukter fra Artistry i Kvinneguidens julekalender. (Tusen takk, forresten. ) Jeg har imidlertid aldri hørt om merket før. Er det noen som kan fortelle meg om hva slags produkter det er? Det var jo produkter til over firetusen kroner, så jeg går nesten ut fra at det dreier seg om produkter av god kvalitet, men har altså aldri hørt om det før...
Gjest Audrey Horne Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Nå har snoket enda mer rundt, og det ser ut til at Artistry er en del av Amway-konseptet som baserer seg på direktesalg til kunden (som Oriflame og Mary Kay), så det er visst ikke et salongmerke som jeg først trodde. Bortsett fra det får produktene god omtale på diverse nettforum. Lykke til med gaven; det var jo voldsomt mange produket også så du får sette av noen dager til testing .
Gjest Helen Parr Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Nå har snoket enda mer rundt, og det ser ut til at Artistry er en del av Amway-konseptet som baserer seg på direktesalg til kunden (som Oriflame og Mary Kay), så det er visst ikke et salongmerke som jeg først trodde. Bortsett fra det får produktene god omtale på diverse nettforum. Lykke til med gaven; det var jo voldsomt mange produket også så du får sette av noen dager til testing . Det var det jeg fryktet... Jeg skal selvsagt uansett gi det en sjanse og er veldig overveldet av størrelsen på premien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå