Gjest GossipGirl Skrevet 3. januar 2008 #21 Skrevet 3. januar 2008 Den 12 boken kommer i USA straks, eller så har den akkurat kommet. Så det finnes 12 bøker. Da har jeg en del bøker igjen, da. Tror jeg skal ta turen innom en eller annen amerikansk nettbokhandel når jeg går tom for lesestoff igjen. Fikk en del bøker i julegave, men med mitt tempo tar det ikke lang tid før de er utlest.
Tusle Skrevet 4. januar 2008 #22 Skrevet 4. januar 2008 Jeg så epsiodene, og har lest en bok i serien (den første tror jeg) Dette er akkurat passe overfladisk og fjollete for meg. Så, denne kommer jeg nok til å følge med på
FrizzleSizzle Skrevet 4. januar 2008 #23 Skrevet 4. januar 2008 Dette er akkurat passe overfladisk og fjollete for meg. Så, denne kommer jeg nok til å følge med på Signerer! Overfladisk og fjollete må det være skal jeg orke å se TV. I bøker kan det gjerne være mer substans, så gadd ikke å lese mer enn én Gossip girl, og det var i jobbsammenheng.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #24 Skrevet 5. januar 2008 Jeg synes Serena er utrolig vakker, og hun går med skikkelig kule klær! Den som bare hadde sett ut som henne...
messy Skrevet 8. januar 2008 #25 Skrevet 8. januar 2008 Dere som har lest bøkene, og sett alle episodene som er kommet ut- er det sånn at det som skjer nå er det som skjer i bok 1, eller følger ikke serien bøkene? Må si at gossip girl er min nye svakhet ja.
Gjest Shayla Skrevet 26. januar 2008 #26 Skrevet 26. januar 2008 Er det kun 13 epsioder som er sendt i USA? Leste at de skulle sende en sesong på totalt 22 episoder, men jeg klarer ikke finne når de skal begynne å sende de nye i USA
Malou Skrevet 26. januar 2008 #27 Skrevet 26. januar 2008 Det er ikke produsert mer enn 13 episoder pga tekstforfatterstreiken i Hollywood. Selv om streiken skulle bli avblåst snart er det nok ikke særlig sannsynlig at det kommer flere episoder før til høsten igjen desverre.
Gjest Revenka Skrevet 26. januar 2008 #28 Skrevet 26. januar 2008 Åh, så lenge den ikke blir kuttet skal jeg klare å vente til de neste episodene. Jeg elsker gossip girl!!!
Gjest Shayla Skrevet 26. januar 2008 #29 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har to episoder igjen... Oh no.. Altfor lenge å vente til høsten... Har prøvd å lese noen flere bøker, men de syns jeg er kjempe trege.. Og karakterene stemmer ikke overens med serien.
Gjest Golden Girl Skrevet 5. mars 2008 #30 Skrevet 5. mars 2008 Synes det blir litt feil når INGENTING er som i bøkene. Unntatt at personene heter det samme er jo hele handlingen totalt annerledes.
Gjest Gjest:D Skrevet 5. mars 2008 #31 Skrevet 5. mars 2008 Siden streiken er over i USA så skal nye episoder visstnok komme i april. Det gjelder forsåvidt også frustrerte fruer :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå