Gjest Revenka Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Er det bare en sesong eller hva? Noen som vet Har akkurat begynt å se på den.
murray Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Epguides er din venn: http://epguides.com/gossipgirl/
Gjest Golden Girl Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Er litt skuffa over valget av Serena. Da jeg leste boka forestilte jeg meg at hun skulle være mer en slående skjønnhet, mens hun som har rollen synes jeg er litt kjedelig, klassisk pen... :cry:
murray Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Er litt skuffa over valget av Serena. Da jeg leste boka forestilte jeg meg at hun skulle være mer en slående skjønnhet, mens hun som har rollen synes jeg er litt kjedelig, klassisk pen... :cry: Jeg synes hun ser ut som en 25-åring. Skal hun ikke spille ca 18-19? Uansett, jeg reagerte på at hun så så voksen ut. Blair er mer "barnslig" i ansiktet.
Gjest Revenka Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Har akkurat sett episode 3 jeg nå. Er K. Bell med i det hele tatt, eller er det bare stemmen hennes? Jeg likte Veronica Mars, så da jeg hørte at hun var med i den serien måtte jeg sjekke om den var bra, men har bare hørt henne hittil.
Rosenrød Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Er denne serien begynt på tvnorge nå?
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Digger denne serien jeg. Sett de 11 første episodene, og venter spent på at neste episode kommer ut. Synes Serena er nydelig jeg, og hun blir egentlig bare penere jo mer man ser av serien. Og Dan er skjønn Klart de ser anderledes ut enn det man har forestilt seg, slik vil det jo alltid være når det er bøker det er snakk om...
Gjest Revenka Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 Den begynner på TvNorge på onsdag eller neste onsdag. Vi har lastet ned fra nett alle 11 episodene, men ser kun når jeg trener, så det blir ikke hver dag. Er spent på fortsettelsen, så da er det litt ekstra moro å trene
Mischa Skrevet 31. desember 2007 #9 Skrevet 31. desember 2007 Jeg syns også Serena blir penere og penere for hver episode.. Tror ikke hun som spilte Veronica Mars har noen annen rolle enn å lese opp sladder(gossip girl). Har sett ca 10 episoder så langt. Er ikke på nivå med The OC, men helt grei underholdning! Mye fine klær..
miow Skrevet 31. desember 2007 #10 Skrevet 31. desember 2007 Gossip girl-bøkene har vært min store svakhet i en del år, jeg liker dem veldig godt til tross for at de er fryktelig overfladiske og litt teite:P Men herlig lett underholdning er det! Ble litt skuffa over serien (sett alt som har kommet av sesong 1, tror det skal komme en til?); greit nok at filmer sjelden lever opp til bøkene men her har de jo bevisst gått vekk fra karakterbeskrivelsene.. Jenny Humphrey skal jo være lav, mørkblond og ha enorme pupper, i serien er hun sylslank og blond nærmest uten antydning til pupper Men serien er søt, den. Ikke akkurat intelligent underholdning, men pene ting å se på.. haha. (Tenk å leve i en sånn perfekt lyssatt verden hvor alle ser såå nydelige ut da!) Mye fine klær og, ja <3
Malou Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 Gossip Girl er helt klart min nye guilty pleasure! Blake Lively som spiller Serena er forøvrig "kun" 20 år i følge imdb.com. Jeg synes hun er nydelig og passer veldig godt i rollen, men så har jeg ikke lest bøkene heller.
Gjest Golden Girl Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 Hvor har dere funnet første sesong, da???
KristineT Skrevet 2. januar 2008 #13 Skrevet 2. januar 2008 Jeg vet ikke om jeg kan spørre dere her, men prøver Jeg ser at gossip girl er basert på bøker og kunna tenkt meg å lest dei... Kan noen av dere fortelle meg hva dei bøkene heter? (norsk språk) Hvor mange bøker det er? Og rett og slett om dei er bra?? Jeg er en lesehest og vil heller lese dei en å se serien på tv... Eller rett og slett begge deler Takk
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2008 #14 Skrevet 2. januar 2008 Gossip Girl er skrevet av Cecily Von Ziegesar. Her er bøkene på norsk: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/enkeltSok...Order=ascending http://www.norli.no/NORLI_HTML/xxnm_sokeRe...esar+&NOB=1
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2008 #15 Skrevet 2. januar 2008 Hvor har dere funnet første sesong, da??? [post=http://www.sidereel.com/]Her feks
Gjest GossipGirl Skrevet 2. januar 2008 #16 Skrevet 2. januar 2008 Jeg leser vanligvis ikke Chicklit, men må innrømme at jeg har koset meg med Gossip Girl-serien i romjula. Fikk bøkene i julegave, og det var helt ok underholdning. Personlig ble jeg kanskje mest skuffet over hun som spiller Blair, hun som spiller Serena er ganske sterotypisk pen, amerikansk blondine i mine øyne. Jeg ble for øvrig overrasket over at de valgte en jente (som i mine øyne) er vakrere til å spille Jenny. Er det forresten noen som vet hvor mange bøker som har kommet ut på amerikansk? Jeg tror jeg har lest sju bøker på norsk.
Gjest *Mim* Skrevet 2. januar 2008 #17 Skrevet 2. januar 2008 Liker bøkene, usikker på om jeg gidder å se serien.
Gjest Shayla Skrevet 3. januar 2008 #18 Skrevet 3. januar 2008 Jeg leser vanligvis ikke Chicklit, men må innrømme at jeg har koset meg med Gossip Girl-serien i romjula. Fikk bøkene i julegave, og det var helt ok underholdning. Personlig ble jeg kanskje mest skuffet over hun som spiller Blair, hun som spiller Serena er ganske sterotypisk pen, amerikansk blondine i mine øyne. Jeg ble for øvrig overrasket over at de valgte en jente (som i mine øyne) er vakrere til å spille Jenny. Er det forresten noen som vet hvor mange bøker som har kommet ut på amerikansk? Jeg tror jeg har lest sju bøker på norsk. Den 12 boken kommer i USA straks, eller så har den akkurat kommet. Så det finnes 12 bøker.
Gjest Bloom Skrevet 3. januar 2008 #19 Skrevet 3. januar 2008 Jeg så den på tvnorge igår, skal begynne å gå på onsdager før ugly betty. Syns den så lhelt ok ut, men håper den blir litt mer spennende etterhvert:)
Lillros Skrevet 3. januar 2008 #20 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har bare sett de 2 første av Gosspi girl igår på TvNorge! Jeg likte serien så langt. Har ikke hørt om noen bøker eller noe. Men jeg elsker sånne serier, og skulle ønske deg var mange mange fler av de. Har sett The O.C, One Tree Hill, Frustrerte Fruer. Og noen til jeg ikke husker ka het. Blir spennende å se videre på Gossip girl, men ifølge tittelen, så høres jo serien litt teit ut, men det er no koselig det og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå