Gjest lei Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 For kort tid siden ble det slutt mellom samboer og meg. I går så jeg at før han dro på ferie, så har han vært i nattbordskuffen min og tatt med seg et av leketøyene våre. Han har altså hatt seg med en annen dame og brukt vårt leketøy, og det før det har gått to uker. Jeg vet at han er i sin fulle rett, men likevel... Jeg ble så sjokkert at jeg rakk ikke engang å bli såra...
Nynaeve Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 okay jeg vet at det er vaska og alt det der, men å bruke noen andres "leketøy".... det er bare så turn off Håper det går bra med deg
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Kanskje han brukte det på seg selv?
elmon Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Kanskje han brukte det på seg selv? Hmm, skulle akkurat til å si det. Selskap på turen. - Eller vet du sikkert at han har noen med seg?
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 For kort tid siden ble det slutt mellom samboer og meg. I går så jeg at før han dro på ferie, så har han vært i nattbordskuffen min og tatt med seg et av leketøyene våre. Han har altså hatt seg med en annen dame og brukt vårt leketøy, og det før det har gått to uker. Jeg vet at han er i sin fulle rett, men likevel... Jeg ble så sjokkert at jeg rakk ikke engang å bli såra... Det med leketøyet deres er ikke helt bra, sjønner ikke at den nye dama gidder og bruke leketøy som typen kommer med. Hadde ikke brukt leker om ikke er kjøpt i felleskap. Det med at han er kommet fort videre synes jeg ikke er så veldig rart. Med det mener jeg at, hvis han nå er ferdig med deg, og vet det,synes jeg det er på sin plass og komme seg videre. Du har ingen grunn til og føle deg såret! Har aldri skjønt at (spesielt damer) mener det bør være en "vente" tid før man starter på noe nytt.
Gjest morthal Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Det er jo mulig han brukte det på seg selv, men om han ikke gjorde det synes jeg det er litt ekkelt. Sorry, men det er min mening. Noen kommer seg fortere videre enn andre, og det er ikke så mye man får gjort med det. Sånn er det bare.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå