Azur Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Jeg var på Esthetique idag da jeg vurderer å bytte merke på hudkremer o.l. Fikk da sterkt anbefalt produktene til Chanel. Jeg trodde Chanel kun hadde make-up, så jeg er litt skeptisk til anbefalingen. Jeg har brukt Kanebo i 10 år (jeg er 38), det var "det eneste" merket som fungerte for meg. Er fortsatt kjempefornøyd, men har lyst å teste ut et nytt merke. Noen som har erfaring med Chanel, eventuelt som kan anbefale et annet merke som er like bra som Kanebo ?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er ikke selv så veldig begeistret for Chanel, selv om jeg har brukt flere kremer derfra i ulike perioder. Problemet er først og fremst at produktene er ekstremt parfymerte, og selv om jeg foretrekker at produktene lukter litt, vil jeg ikke gå og kjenne lukta av ansiktskremen min hele dagen. Har du prøvd merker fra hudpleier? Selv bruker jeg for tiden en blanding av Decleor og MD Formulations, og huden min ser ut til å like det. I sommer, da jeg hadde mindre tørr hud, brukte jeg ulike ting fra Dior. Shiseido er også et merke jeg har hatt god erfaring med, og det er bygget opp litt på samme måte som Kanebo.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Sier meg enig med siste taler her. Og hvis du er fornøyd med den hudpleieserien du allerede bruker, hvorfor skifte? Det kan bare føre til ubalanse og mer problemer med huden. Jeg har forøvrig mye bedre erfaring med produkter fra hudpleier enn fra parfymeri. Synes faktisk Nivea er bedre enn lancome-kremen jeg prøvde en gang. Nå bruker jeg decleor og er veldig fornøyd. Det kan selvsagt hende det finnes noe som er enda bedre, men jeg vil ikke prøve masse andre kremer og ødelegge den balansen jeg nå har fått ved å prøve masse andre kremer. Forøvrig ansiktsessensen fra decleor som har vært mest til hjelp for meg
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har ikke superlyst å skifte fra Kanebo, men "alle" sier jo at man MÅ bytte merke av og til fordi huden kan bli "mett" av samme merket over lang tid. Jeg vet ikke om dette stemmer, er jo ikke akkurat mye forskning på dette som jeg kan lete opp.. Så Chanel er mye parfymert, ja... hmm ikke bra. Takk for tipset!
Gjest Morgan le Fay Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har ikke superlyst å skifte fra Kanebo, men "alle" sier jo at man MÅ bytte merke av og til fordi huden kan bli "mett" av samme merket over lang tid. Jeg vet ikke om dette stemmer, er jo ikke akkurat mye forskning på dette som jeg kan lete opp.. Så Chanel er mye parfymert, ja... hmm ikke bra. Takk for tipset! Det med at huden "venner seg til" produkter, holder jeg for å være overtro og salgstricks, all den tid huden faktisk fornyer seg ca. hver 28. dag. Tvert imot tror jeg huden har bedre av konsekvens, og siden du har funnet produkter som passer for deg, er det heller bedre å holde seg til dem. Du kan eventuelt heller bytte ut noen produkter internt i serien, legge til et serum, eller liknende. Får jeg spørre hvilken hudtype du har, og hvilke produkter fra Kanebo du bruker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå