Gå til innhold

Julegave

Gjest Gjest_Angelika_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Angelika_*
Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Jeg fikk til jul et smykke av en venninne jeg kjenner. Men da hun hadde bursdag så så jeg at hun fikk det samme smykke av en annen jeg kjenner som hun hadde laget selv. Og nå tør jeg ikke å bruke smykket fordi jeg er så redd hun som har laget smykket skal se det på meg. Siden hun ga det bort til venninnen min sin bursdag. Hva skal jeg gjøre? Jeg liker smykket veldig godt og har lyst til å bruke det, men jeg tør ikke å bruke det når venninnen min har fått det av en vi begge kjenner godt. Smykket er kjempefint.

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Det kan jo hende hun likte det godt, tenkte du også ville like det, og kjøpte likt til deg!

Gjest Gjest_Angelika_*
Skrevet

men hun vi begge kjenner hadde laget det selv, og da er det jo helt unikt da. Ingen som er like da.. ikke kjøpt i butikken ol.

Gjest Dallandra
Skrevet

Det GÅR AN å lage to like.

Dessuten så kan det jo hende at hun har spurt henne om det var greit om hun ga det bort?

Liker du smykket så bruk det! Om hun som har laget det oppdager det så er det ikke ditt problem!

Gjest Gjest_Angelika_*
Skrevet

jeg føler meg slem jeg mot hun som har laget det siden hun ga det bort til venninnen min. og venninnen min har ikke laget det selv fordi hun lager ikke sånne spesielle smykker. også er det et spesielt smykke som kjennes godt igjen. Hun som har laget smykket hadde brukt en spesiell teknikk som jeg ikke vet hvordan man gjør.

Skrevet

Da får du spørre hun som gav deg det om det er det samme da. Og så får du ta det derfra. Om hun gir deg et smykke som hun har fått av en felles venn regner hun vel med at denne vennen finner ut av det før eller siden.

Gjest Gjest_Angelika_*
Skrevet
Da får du spørre hun som gav deg det om det er det samme da. Og så får du ta det derfra. Om hun gir deg et smykke som hun har fått av en felles venn regner hun vel med at denne vennen finner ut av det før eller siden.

Ja, det er det samme. Jeg så hun felles bekjente ga det bort til venninnen min. og det smykket er så spesielt at man kjenner det godt igjen. :)

Skrevet

Ja men da vet hun jo at det vil komme for en dag når du bruker det, så det får hun (giveren) ta på sin kappe.

Skrevet

Og din venninne kan altså på ingen måte ha sagt til den andre venninnen: DU, jeg synes dette smykket var så lekkert, og det syntes Angelika også, kan du ikke lage ett til maken som jeg kan gi til henne...???

Gjest Gjest_Angelika_*
Skrevet

Ja, jeg får bruke det smykket når jeg vet at hun som ga smykket til venninna mi ikke ser det. Jeg tør ikke å vise det smykket til hun som har laget det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...