Gå til innhold

Hvordan fjerne sanger fra ipoden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var ipoden full av musikk. Hvordan fjerner jeg sanger fra ipoden? Jeg ønsker fortsatt å beholde de i Itunes, men ønsker å frigjøre plass til ny musikk på ipoden.

Takknemlig for svar :) God jul folkens :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg ikke husker helt feil så åpnet jeg ipoden på itunes og slettet sangene. De lå fortsatt på itunes selv om de var borte fra ipoden.

Skrevet
Om jeg ikke husker helt feil så åpnet jeg ipoden på itunes og slettet sangene. De lå fortsatt på itunes selv om de var borte fra ipoden.

Men hvordan åpner jeg musikken på ipoden i itunes da? Er litt ny på dette jeg...

Skrevet (endret)

Oh, dette har jeg gjort en gang så skal se om jeg husker.. Om jeg ikke tar helt feil så står det en kolone på venstre side a Itunes med mapper og diverse. Der tror jeg ipoden skal poppe opp når du kobler den i maskinen min. da står den under hva enn du kalte den.

Edit: Etter nøyere kikk ettersom ejg fant ut at jeg fatisk har programmet enda så står det biblotek på kolonen til venstre. Der under står det Musikk, Filmer, TV Programmer, o.s.v. Der skal ipoden din komme opp når man plugger den inn.

Endret av Gjest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...