NonJuan Skrevet 21. april 2003 #1 Del Skrevet 21. april 2003 <---------- Nybegynner Hei Vibeke! Jeg vil bare takke deg jeg nok en gang! Har lest en hel masse av det du har skrevet og jeg må si at du er SVÆRT klok! Jeg selv har desverre ikke skrevet her inne på en stund. Får meg liksom ikke til å gjøre det. Jeg var jo så innmari effektiv tidligere! Men det er hyggelig å se navnet ditt i flere spalter.... Påskeklemmer........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. april 2003 #2 Del Skrevet 21. april 2003 Jepp, Vibeke er ei diplomatisk og klok jente....ikke noe tull med henne nei. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 21. april 2003 #3 Del Skrevet 21. april 2003 Hei NonJuan! Utrolig kjekt å se navnet ditt igjen her inne!!! Og enda koseligere når du kommer med sånne gode ord :D takk, takk. Håper du får tid og anledning til å være mer med oss her inne sånn etterhvert. (Savner gamle dager innimellom) Går det bra med deg? Og hvordan er det med familien din? Påskeklem fra Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 21. april 2003 #4 Del Skrevet 21. april 2003 Og Care: :D takk til deg og klem fra meg. *sånn feeling good følelse* Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå