taxi Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Hva skal jeg gjøre og hvem skal jeg henvende meg til npr jeg har sviktet min partner og og min elskede totalt med å være utro??? jeg elsker henne over alt på denne jord, men tok alikevel det skrittet med å finne en elskerinne på nettet???????????????
kheira Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Kanskje henvende deg til din "elskede" da...såpass fortjener hun at du er ærlig med henne..
taxi Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 Må også si at jeg vet at de fleste synes dette er helt "bak mål" men vil fremdeles ha hjelp. Jeg tro jeg har mistet henne for alltid, men tenkr også på mitt videre liv og også å kunne finne en forklaring for henne senere om hvorfor jeg gjorde dette mot henne og hennes familie og barn og hvordan jeg kan såre så mye når jeg egentlig har det perfekte liv....................
taxi Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 til skytte 81. hun vet det allerede. problemet ligger hos meg, og tanken å hav jeg har gjort. synes ikke noe synd på meg selv, men vil finne en løsning på hva mitt problem er. "les"
kheira Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Nja, bak mål kanskje, men slikt kan skje den beste.. Da må en desverre ta følgene av det. Og at en er ærlig med den en er glad i..
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har ingen tro på at du elsker henne slik som du sier. Du fant deg en elskerinne på nettet. Utroskapen var planlagt! Sånt gjør man ikke mot noen man elsker.
taxi Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2007 ærlig er jeg om dette, men vet ikke om det er nok. vet bare at jeg ikke vil dette igjen, så samme hav utfallet blir blir vil jeg finne noen profesjonelle som kan hjelpe meg, så jeg aldri gjør noe slikt igjen
taxi Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2007 JO Britt. Jeg elsker henne over alt på denne jord. der er problemet. skjønner ikke at jeg kan være så ego som jeg har vært. Vet dette er noe som byr dere imot, men vet også at de beste svar kommer fra kvinner som hater slike ting
mysan Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 Hva du skal gjøre for at slikt ikke skal skje igjen? Holde deg unna situasjoner som du vet kan pirre lysten din - som f.eks. å frekventere nettsteder hvor man sjekker opp personer av det motsatte kjønn. Det blir som å være rusavhengig det vet du, de må holde seg unna steder og situasjoner hvor de vet de kan bli fristet.
taxi Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. desember 2007 vet alt om det å holde seg unna slike steder.. skulle vel heller gått inn på denne side fra første stund. for ett år siden drev jeg kun med "flørt" på nett, men nå i høst tok jeg skrittet med å treffe en som jeg hadde sex med 5 ganger. tingen er at det er lett å få råd om hva jeg skal gjøre, men ikke så lett å følge.. derfor går jeg ti ldet skrittet og vil søke profesjonell hjelp. men å gå inn på noe slik her på nett koster jo fra 250,- og opp for å sende en henvendelse. trenger en å snakke med, ikke betale for ett "ja, tror du har ett problem, send meg gjerne en mail til"
taxi Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 30. desember 2007 Jeg skjønner at de fleste der ute er bare der for å dømme meg. har full forståelse for det. Men jeg er en som vil ta tak i dette, ikke pga henne, men pga meg selv og alle de andre rundt om i landet, være seg jente eller gutt som gjør det samme mot sin kjære.
taxi Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. desember 2007 Ja Annie. hun vet om dette og vi har hatt en jul litt utenom det vanlige kan man si. takk gud for at det ikke var barn og familie her denne julen
mysan Skrevet 30. desember 2007 #14 Skrevet 30. desember 2007 All profesjonell hjelp koster penger. Det finnes sikkert psykologer som tar sexavhengige også, det må jo eventuelt være der du må starte, selv om det ikke er helt der du ser deg selv. Eller kanskje en vanlig psykolog som kan hjelpe deg å finne ut hvorfor du trenger den bekreftelsen eller spenningen elle hva det er som driver deg. Men de koster penger og de har lang ventetid
taxi Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 30. desember 2007 ER klar over det Mysan. men å søke eller sende en henvenvendelse her på nett er bare å flå folk for penger. Har lest endel om sexavhengighet, men ser at dette ikke stemmer meg meg.
kheira Skrevet 30. desember 2007 #16 Skrevet 30. desember 2007 Bestill time hos din fastlege og få henvisning videre til psykolog da. Det koster uansett ja, men det er du vel villig til å ofre for kjærleiken?
Annie Skrevet 30. desember 2007 #17 Skrevet 30. desember 2007 Ja Annie. hun vet om dette og vi har hatt en jul litt utenom det vanlige kan man si. takk gud for at det ikke var barn og familie her denne julen Men TRENGER du hjelp? Tror du noe sånt kan skje igjen? Vil samboeren din jobbe med forholdet deres? Kan dere prate med et rådgivningskontor?
mysan Skrevet 30. desember 2007 #18 Skrevet 30. desember 2007 Jeg skjønner det, og jeg foreslår heller ikke at du skal konsultere en nettdoktor, men en virkelig en. Bestille time, dra dit og betale det det koster. Om det hjelper vet jeg ikke, men det kan sikkert ihvert fall hjelpe deg å granske ditt eget hode så du finner ut hvorfor, sånn at du kanskje kan hindre at det skjer en annen gang. Du bestemmer over hodet ditt vettu, ikke omvendt. Og du vet også hva som er rett og hva som er galt. Jeg leste et utsagn fra en tidligere tungt narkoman om hvordan hun taklet russuget når det kom over henne: "Da tvinger jeg meg selv til å tenke tanken helt ut". Det vil si at når fristelsen er der, så setter hun seg ned, tenker igjennom hva som vil skje fra A til Å om hun gir etter. Det kan være en øvelse.
taxi Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 30. desember 2007 har tenkt til det... har allerede bestilt time hos en sexolog, men er litt usikker på om det er nok. har allerede vært hos henne en gang for ett år siden etter at jeg først var på nett. det hjalp ett halvt år, så var jeg tilbake, men tok skrittet fullt ut. bare så dere er klar over det, så er det ikke penger som er problemet. prøver bare å finne ett sted hvos jeg kan få hjelp på en ordentlig måte
taxi Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #20 Skrevet 30. desember 2007 Takk Mysan. det var ett godt råd som jeg skal følge samme hvordan hjelp jeg får profesjonelt. er glad dere vil gi ett råd til en mann som har vært en stor drittsekk. vi har smakket mye, og hun sier jeg er den perfekte, hadde jeg ikke gjort hav jeg har gjort.. desverre så har jeg gjort dette og da har jeg misbrukt all tillit og blitt funnet som en sviker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå