Gå til innhold

Invalid session....IGJEN!!!

chimp

Anbefalte innlegg

Hva i h.......kommer d av??? Kan skrive innlegg i andre fora, men på Snikk-snakk får jeg støtt beskjed om 'invalid session' på Setningslek, Ord-assosiasjoner og Historielek. Og dette skjer selv om jeg logger helt ut og går inn igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært inne og testet, men opplever ikke noe slikt. Har du svarboksen framme lenge før du poster? Om du åpner svarboksen, men blir sittende lenge mens du tenker over hva du skal skrive kan det kanskje dette ut på samme måten som du kan oppleve når du skriver et langt innlegg. "Timeout".

Eneste gangene jeg opplever slikt selv er om jeg har skriveboksen åpen men venter med å sende innlegget, eller bruker for lang tid.

Opplever noen av dere andre det samme i disse trådene?

I disse trådene blir det postet svar på bare en setning eller to, så her skulle ikke dette skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Hege, er ikke d som er årsaken heller....Nå sitter jeg på jobb, og her har jeg aldri de problemene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tjorven_

Jeg tror det har noe å gjøre med når man logger seg inn. Hvis man leser en tråd, ønsker å svare og klikker på svar før man er innlogget, vil man få opp en svarboks som anonym. Hvis man så logger seg inn, vil ikke postingen godkjennes fordi men i tråden blir sett på som anonym, selvom man i virkeligheten har logget seg inn. Har selv hatt litt problemer med dette, men er nå mer bevisst på at jeg logger meg inn før jeg leser tråder og ønsker å svare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror d har no m hjemme-PC'en å gjøre.....men d som forundrer meg er at d kun skjer på Snikk-snakk....der er jeg jo aller mest da....men d er jo rart uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin'C

legg inn opera, www.opera.com fås også på norsk, når du er inne i det så trykker du på stjernen og dermed forsvinner den stygge listen til venstre for skjermen

opera er blant de raskeste nettleserne du kan få tak i og gratis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det har noe å gjøre med når man logger seg inn. Hvis man leser en tråd' date=' ønsker å svare og klikker på svar før man er innlogget, vil man få opp en svarboks som anonym. Hvis man så logger seg inn, vil ikke postingen godkjennes fordi men i tråden blir sett på som anonym, selvom man i virkeligheten har logget seg inn. Har selv hatt litt problemer med dette, men er nå mer bevisst på at jeg logger meg inn før jeg leser tråder og ønsker å svare![/quote']

Jeg får det ganske ofte. Faktisk fem første gangene jeg prøvde å sende dette. Det er ikke noe galt med denne pc'n og jeg logga meg på med en gang jeg kom på kg i dag. Skjer velig ofte. Både hjemme, på prakisistedet og skolen.

Jeg har begynt å "kopiere" teksten før jeg sender den jeg..så slipper jeg å sende en gang til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det ganske ofte. Faktisk fem første gangene jeg prøvde å sende dette. Det er ikke noe galt med denne pc'n og jeg logga meg på med en gang jeg kom på kg i dag. Skjer velig ofte. Både hjemme, på prakisistedet og skolen.  

Jeg har begynt å "kopiere" teksten før jeg sender den jeg..så slipper jeg å sende en gang til..

Æsj, da røyk den teorien min... Har selv opplevd dette ku når jeg har logget meg inn litt sent nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin'C

jo nå husker jeg, enten bruker du for lang tid eller så skal det være en ting du kan endre på så ikke dette skjer husker bare ikke hvor det var og klarte å bli bannet på HW.no ved å si noe alle har sagt så jeg kan ikke få hjelp der

beklager :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D jeg kan ha gjort er følgende: V et par anledninger har jeg gått inn og skulle til å begynne å skrive, har blitt avbrutt og gått fra den i lange tider. I mellomtiden har jeg rett og slett blitt automatisk utlogget av KG. Men hvorfor får jeg fortsatt beskjed om Invalid_session etter flere dager...Dette er på hjemme-PC'en altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ahhh. Har ikke kunnet skrive innlegg eller sende pm på flere dager. Invalid_session.. Som jeg hater det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...