Gå til innhold

Til dere som ble kvitt store porer/svarte prikker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Overskrifta sier vel det meste :) Hvordan ble du kvitt (evt. redusert, er vel vanskelig å få de helt bort) store porer og/eller svarte prikker?

Er 19 år og har mye av dette, hovedsaklig på nesen og på deler av kinnet (nærmest nesen), i tillegg til hake og midtre del av panne. Renser huden hver dag (men bruker ikke tonic).

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Dytter denne opp, jeg, i håp om at noen flere på forumet har fått bukt med store porer og/eller svarte prikker og vil dele tips :)

Skrevet

Dere må bruke fruktsyre.

MD eller Exuviance.

Skrevet
Dere må bruke fruktsyre.

MD eller Exuviance.

Har samme problem med porer og sorte prikker og bruker MD. Hvilke med produkter fra MD bruker du gjest? Jeg bruker facial cleanser men blir ikke kvitt porer og sorte prikker.

Skrevet

MD CLEARING COMPLEX,SMØR PÅ NESETIPPEN HVER GANG DU ER PÅ BADET..

FORSETT MED MD CLEANSING.DET TAR SIN TID.

HAR FINERE HUD NÅ ENN DA JEG VAR 20 ,ER NÅ 45 .

EXUVIANCE SIN MASKE OG FOUNDATION INNH OGSÅ FRUKTSYRE,SUPER.

Gjest lissi32
Skrevet

Røyking gir store porer. og fjerne spor etter røyk er nesten umulig.

Mikrodermabration fra Mary Kay.

Skrevet

mary kay er bare dritt.

Det er mange hudpleiere enige i .

Hvordan kan de selge et 3 i 1 prod...

det er jo ikke mulig.

Gjest lissi32
Skrevet
mary kay er bare dritt.

Det er mange hudpleiere enige i .

Hvordan kan de selge et 3 i 1 prod...

det er jo ikke mulig.

Mikrodermabration fra Mary Kay er det eneste jeg har prøvd som funker mot svarte prikker. Jeg er utdannet hudpleier og jeg syns ikke Mary Kay er DRITT. Det blir å generalisere, da MK har mange gode produkter.

3 i 1 er bare en rensesåpe, ikke særlig mer enn det.

Skrevet

Eneste som hjalp meg mot hudormer (svarte prikker) og kviser er p-piller! Vel, p-ring for å merke.. Får mye bedre hud av det, og det er en av de beviste bivirkningene, faktisk. Men det hjelper vel veldig lite til TS, hvis TS er en gutt! :fnise:

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Mikrodermabration fra Mary Kay er det eneste jeg har prøvd som funker mot svarte prikker. Jeg er utdannet hudpleier og jeg syns ikke Mary Kay er DRITT. Det blir å generalisere, da MK har mange gode produkter.

3 i 1 er bare en rensesåpe, ikke særlig mer enn det.

Hva mener dere med svarte prikker? Porer?

Gjest Gjest
Skrevet
Eneste som hjalp meg mot hudormer (svarte prikker) og kviser er p-piller! Vel, p-ring for å merke.. Får mye bedre hud av det, og det er en av de beviste bivirkningene, faktisk. Men det hjelper vel veldig lite til TS, hvis TS er en gutt! :fnise:

Eller om TS ikke ønsker stappe i seg hormoner av andre årsaker ;)

Jeg har litt samme problem selv, og har lurt litt på om jeg skal gjøre alvor av å prøve med bakepulver. Det er i det minste billig.

Gjest Gjest
Skrevet
Hva mener dere med svarte prikker? Porer?

Hvis du seriøst ikke vet hva det er, så pris deg lykkelig hehe. Svarte prikker er rett og slett svarte prikker i huden. Noen kaller de "hudormer". Hvis man klemmer de ut, kommer det gulaktig talk (eller hva man skal kalle det). Veldig vanlig problem.

Selv har jeg god erfaring med sinksalve. :) Det fungerer som bare det mot både kviser og sorte prikker. (Nei, jeg tuller ikke).

Skrevet

det som har hjulpet huden min har vært litt forskjellig. Exuviance hjelper. Clinique hjelper. Grønnleiremaske hjelper. Samme med natron (blande litt inn i en rensemelk og la sitte som maske en liten stund).

Gjest Gjest
Skrevet

Mine svarte prikkar forsvant ikkje med Mary Kay sin mikrodermabrasjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...