Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Hei, jeg har funnet ut at jeg tenner på sterk tålukt hos menn, har de ikke en utstrakt tåfislukt er det ikke like morsomt. er det noen andre som har det slikt?
Gjest Gjest_jørgen_* Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Hei, jeg har funnet ut at jeg tenner på sterk tålukt hos menn, har de ikke en utstrakt tåfislukt er det ikke like morsomt. er det noen andre som har det slikt? Ikke unormalt på noen måte synes jeg. Tær kan lukte heavy hvis en liker dette, på samme måte som naturlig lukt fra en kuk eller mus. Ei jeg var sammen med sugde på mine tær (stortå) innimellom. Tror også at dette handler om å løse opp sine grenser, være underordnet gir et bra kick seksuelt. Det er jo faktisk ikke så uvanlig å bli slikket i baken heller, så hvorfor skulle det ikke være ok med tær?
Gjest HemmeligHolder Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er mann og har et snev av det samme, noe jeg ikke har turt å innrømme for kona mi, selv om vi har et ganske så åpent og frimodig forhold og sexliv, vi har lekt og eksperimentert mye, men dette har jeg aldri sagt noe om. Hun vet at jeg er en typisk "leg-man", elsker å se henne i stay-ups. Dessuten har jeg innrømmet at jeg digger at hun har lange sokker, til knærne eller like over. Dragningen mot "tåfis" (lite sexy ord egentlig) går for min del på at hun har gått i sko noen timer og jeg har sneket meg til å sniffe på strømpene hennes etter hun har tatt dem av, og da i skjul selvsagt. Det er kun nylonstrømper jeg gjør dette med, ikke hverdagssokker som er brukt en hel dag på jobb. Akkurat den "litt brukt"-duften tenner meg. Om vi hadde vært ute på fest/selskap en kveld og hatt litt fyllesex når vi kom hjem på natta ville "brukt-lukta" vært akkurat sånn jeg liker. Sånn ordentlig mannfolk-tåfis som kjennes i garderoben etter fotballtreninga er for meg ikke annet enn surt og ekkelt - om dere skjønner forskjellen. Allikevel, jeg tviler på at jeg vil bekjenne min lille sko/strømpe/lukt-fetisj for kona i frykt for at hun synes jeg er over grensa her, Dessuten er den ikke en forutsetning for tenning.
katla Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Jeg tror kanskje uteliggere har tåfis med sterk bouquet.....
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 æ vil nå at d å tenne på tåfis e ganske digg æ... Kjæresten og æ tenne veldig på d.. Spesielt ette en lang dag i skogen.... Da e det vanvittig hærlig, iallfall om man da bruker gummistøvler og får marinert tærne ekstra godt med svette. men, man må ikke bruke ullsokker, da forsvinner den gode siden av lukta. Vi tenkerpå å age et forbund for tåfislukt, og da med klassering av hvilken grad av tåfis som er best i en skala fra f.eks 1-10, hvor man og kan dele erfaringer med tåfis med andre som digge denne herlige lukta
Gummiloppa Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Nei, fysj og fy... Jeg takler ikke tær/føtter, og spesielt ikke når de stinker tåfis
Nienna Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jeg tror kanskje uteliggere har tåfis med sterk bouquet..... En svært unødvendig kommentar. Seksualitet er ett ganske sårt punkt for mange, da det er en del av oss vi virkelig vil at skal være godtatt. Å gjøre smånarr av en del av noens seksualitet (spesielt når noen gir inntrykk av at de er usikre) er direkte ubetenksomt og idiotisk. For ikke å snakke om unødvendig og slemt. Nei, fysj og fy... Jeg takler ikke tær/føtter, og spesielt ikke når de stinker tåfis Forøvrig en like unødvenig kommentar. Meningen bak er grei "jeg kan ikke si jeg har det slik, jeg liker ikke føtter og da spesielt når de gir fra seg lukt", men å si fysj og æsj var unødvendig, vil jeg si. Jeg må tilstå at jeg med min totale fotfobi (jeg takler ikke føtter, heller ikke mine egne) ikke har det slik, men, det er jo en kroppslukt, og de luktene folk skiller ut har en hensikt. Så jeg vil faktisk si at det er normalt. Jeg for min del foretrekker lukten av noen som nettopp har svettet. That's hawt. ^^ Edit: Måtte legge til ett sitat. =) Endret 1. januar 2008 av Nienna
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 En svært unødvendig kommentar. Seksualitet er ett ganske sårt punkt for mange, da det er en del av oss vi virkelig vil at skal være godtatt. Å gjøre smånarr av en del av noens seksualitet (spesielt når noen gir inntrykk av at de er usikre) er direkte ubetenksomt og idiotisk. For ikke å snakke om unødvendig og slemt. Forøvrig en like unødvenig kommentar. Meningen bak er grei "jeg kan ikke si jeg har det slik, jeg liker ikke føtter og da spesielt når de gir fra seg lukt", men å si fysj og æsj var unødvendig, vil jeg si. Jeg må tilstå at jeg med min totale fotfobi (jeg takler ikke føtter, heller ikke mine egne) ikke har det slik, men, det er jo en kroppslukt, og de luktene folk skiller ut har en hensikt. Så jeg vil faktisk si at det er normalt. Jeg for min del foretrekker lukten av noen som nettopp har svettet. That's hawt. ^^ Edit: Måtte legge til ett sitat. =) Takk skal du ha, ja, er litt usikker på meg selv, skal innrømme det, men er jo derfor jeg blogger om det her, for å høre om andre sine erfaringer. Jeg blir litt lei meg når jeg med en forhåldsvis uskyldi fetish skal bli bua ut, mens noen som driver på med heavy bondage av typen kutte folk ikke skal høre noe liksom.
Nienna Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Jeg tror jeg kan si ganske sikkert at dette her er helt normalt, og absolutt ingenting du trenger å skamme deg over. =) Som sagt, kroppslukter er tiltrekkende, hvilke man foretrekker varierer vel heller. *smile*
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Hei, jeg har funnet ut at jeg tenner på sterk tålukt hos menn, har de ikke en utstrakt tåfislukt er det ikke like morsomt. er det noen andre som har det slikt? Vel, jeg har mengder med tennis-sokker jeg gjerne skulle ha vasket, så du har ikke tilfeldigvis en hushjelp-fetisj også?
Gjest Catwoman Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 Det hadde vært fint om samboeren min hadde hatt en sånn feitsh.. Jeg svetter nemlig ekstremt på beina. Et veldig udelikat og lite feminint problem Jeg hadde nok kurert de flestes tåfiss-fetisher med mine føtter etter en ti timers arbeidsdag. Men når det er sagt så ville jeg aldri latt noen komme nært innpå føttene mine uten at de var vasket og lukfrie, fordi jeg føler meg udelikat selv.
Gjest Gjest_jørgen_* Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 Tåfis er vel sin egen greie, som kan tenne en persons erotiske begjær som alt annet. Selv så synes jeg min egen pikksvettlukt er den beste duft i verden.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 hei, jeg digger og tåfislukt, da helst når den lukter "ostepop".. det vekker gode minner *mmmmmmm*
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #14 Skrevet 3. januar 2008 "ostepop"?????? har du hørt om såpe og vann noen gang eller???? personlig klarer ejg ikke ostepop da mine tanker da flyr til "ost" på et annet lem etter lange uker med feltøvelser osv.... men, hver sin lyst
Prøvende_par Skrevet 5. januar 2008 #15 Skrevet 5. januar 2008 Hei, jeg har funnet ut at jeg tenner på sterk tålukt hos menn, har de ikke en utstrakt tåfislukt er det ikke like morsomt. er det noen andre som har det slikt? hm, vel, alle har vel sitt tennings-område.... morro at folk er så åpen om ting og tang her...
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #16 Skrevet 6. januar 2008 hm, vel, alle har vel sitt tennings-område.... morro at folk er så åpen om ting og tang her... Sur tåfis fra jenteføtter er digg;)
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2008 #17 Skrevet 8. januar 2008 Sur tåfis fra jenteføtter er digg;) alle ahr da kroppslukter, det er ingen, merk INGEN som ikke ahr en bestemt lukt av sin kropp der ute, såklart man har en tenningspunkt på enkelte lukter, men hallo... tenning av tåfis... jaja. hehe, hver sin smak. jeg liker helst å ikke kjenne lukten av sure føtter og lignende. litt svette går da greit, det skjer naturlig under en akt, men tåfis?? nej, da skal det være en lang fjelltur uten mulighet for å vakse tærne først altså!!!
Gjest Poppeye Skrevet 9. januar 2008 #18 Skrevet 9. januar 2008 Nå er det jo gode tider for menn som elsker tåjams fra kvinner. De går jo rundt i 50 cm høye støvletter som må være det reneste ysteriet for tåjams boguet.
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 10. januar 2008 #19 Skrevet 10. januar 2008 En svært unødvendig kommentar. Seksualitet er ett ganske sårt punkt for mange, da det er en del av oss vi virkelig vil at skal være godtatt. Å gjøre smånarr av en del av noens seksualitet (spesielt når noen gir inntrykk av at de er usikre) er direkte ubetenksomt og idiotisk. For ikke å snakke om unødvendig og slemt. Forøvrig en like unødvenig kommentar. Meningen bak er grei "jeg kan ikke si jeg har det slik, jeg liker ikke føtter og da spesielt når de gir fra seg lukt", men å si fysj og æsj var unødvendig, vil jeg si. Jeg må tilstå at jeg med min totale fotfobi (jeg takler ikke føtter, heller ikke mine egne) ikke har det slik, men, det er jo en kroppslukt, og de luktene folk skiller ut har en hensikt. Så jeg vil faktisk si at det er normalt. Jeg for min del foretrekker lukten av noen som nettopp har svettet. That's hawt. ^^ Edit: Måtte legge til ett sitat. =) Ikke en gang dine egne? Haha...er det sant. Takler du ikke dine egne føtter??? Nei nei. De er sikkert vakre de da.
FantasDick Skrevet 10. januar 2008 #20 Skrevet 10. januar 2008 Ikke en gang dine egne? Haha...er det sant. Takler du ikke dine egne føtter??? Nei nei. De er sikkert vakre de da. Det er da ikke noe merkelig. Jeg takler ikke føtter, jeg heller, og langt i fra mine egne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå