Gjest rikkerikke Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Noen som vet når januarsalget starter på Sandvika Storsenter? Har så lyst til å bruke litt penger, men tenker å vente til salget.....
Søtpotita Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Veit du om noko du skal kjøpa deg? Dessverre veit eg ikkje når januarsalget startar på Sandvika Storsenter, men er det ikkje rett over nyttår? :klø:
Gjest rikkerikke Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Har ikke sett noe spesielt, men mange fine butikker, og jeg trenger litt forskjellig, bukser, skjørt, og kanskje enda en "hverdagskjole"... Kan alltid finne på noe. Ser i linker under at den står at det starter først 10. januar andre steder, så kanskje det samme på Sandvika storsenter...
Aurela Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Trodde det varierte fra butikk til butikk jeg :klø:
Gjest Fjellsippa Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Her jeg bor varierer det fra butikk til butikk. Noen har jo startet allerede. Jeg ønsker meg salg på Match. Noen som vet når det starter?
Gjest Tigerjente Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Det varierer veldig. Vi i min butikk skal egentlig ikke ha salg før 7.januar, men har fått lov å ta det fram på onsdag. Endel butikker har også allerede begynt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå