kheira Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Jeg er da på l.het/hybel jakt og skal kanskje på visning der imorgen...Har aldri vært der før, så lurer på hvordan det er der Har hund og ønsker gode turmuligheter, men samtidig at jeg kommer meg noenlunde raskt til oslo da jeg har 3 jobber jeg pendler imellom her..Og har ikke lappen hehe
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Flyttet tilbake hit etter at jeg ble voksen (oppvokst på Skedsmokorset). Trives fortsatt veldig godt. Det kommer selvsagt veldig an på hvpr i Skedsmo kommune du skal bo, men det er fortsatt mye nærhet til friområder og skog. Offentlig transport er også ganske OK; sjekk trafikanten på nett f.eks.
kheira Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 Blir isåfall i nærheten av åsenhagen skole Bussen tar 36 min til oslo derifra, pluss tiden jeg bruker for å komme meg videre til jobbene mine.. Ca 50 min tilsammen blir det da. Nå har jeg bare 20 min i reis, men det er vel en vanesak
Arkana Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Vi flyttet tidligere i år fra Oslo og til Skedsmo (rett ved Lillestrøm, lenger ut blir litt for langt for oss synes jeg). Det tar 10 minutter med toget fra Lillestrøm, bor du langs den "trege banen" kan det ta opptil 25 minutter (fra Sagdalen som er det ytterste punktet), men det er likevel raskere enn mange bruker til jobb selv om de bor i selve Oslo. Det er alt mulig av butikker her, Strømmen Storsenter er et av Norges største sentre. Jeg vet dessverre ikke så mye om turmuligheter da det ikke er en av mine interesser akkurat, men jeg skulle tro det er en del ut fra det jeg har hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå