Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Hvordan får dere lettest orgasme med en mann. Det er jo en kjent sak at ikke alle kvinner har lett for å få orgasme, så da lurer jeg jo på hvordan dere lir mest tent, hvordan dere liker det best?
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Prestasjonsangst for kvinner er også vanlig, hva gjør man med det. hilsen TS
Gjest Frk Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Jeg får det lettest når jeg rir ham. "Gnikker" da klitten mot skambeinet hans, da går det på et øyeblikk
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Kommer aldri, ikke med noen menn eller alene uten hjelpemidler. Har heldigvis verdens beste vibrator, kraftigere en mx fighter (kjøpte den og men ble skuffet), som gjør jobben. Da kan jeg komme 30-40 ganger etter hverandre. Men da er jeg sliten....
Gjest Gjest_John_* Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Kommer aldri, ikke med noen menn eller alene uten hjelpemidler. Har heldigvis verdens beste vibrator, kraftigere en mx fighter (kjøpte den og men ble skuffet), som gjør jobben. Da kan jeg komme 30-40 ganger etter hverandre. Men da er jeg sliten.... Du har tydeligvis til gode å treffe en skikkelig god elsker. Enten det, eller så bør du kanskje søke hjelp hos psykolog, gå i psykoterapi. Eksen til kompisen min gikk til psykolog og fikk hjelp. Hun slet med noe fra fortiden viste det seg. Incest og greier.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Du har tydeligvis til gode å treffe en skikkelig god elsker. Enten det, eller så bør du kanskje søke hjelp hos psykolog, gå i psykoterapi. Eksen til kompisen min gikk til psykolog og fikk hjelp. Hun slet med noe fra fortiden viste det seg. Incest og greier. Dette var bomskudd. Jeg har hatt mange partnere og jeg legger ikke skylden for min manglende evne til å få orgasme på de. Jeg har visst i alle år at jeg behøver enorm hurtig vibrasjon for å komme. Det å onanere eller å bli slikket er fullstendig meningsløs. Det er like godt å klø meg på leggen, bedre faktisk. Har heller aldri vært utsatt for overgrep. Det er ikke synd på meg. Jeg går glipp av orgasme ved sex, men jeg kan komme uendelig mange ganger, med sprutorgasme og serieorgasmer. Kan du komme 30 ganger på rappen??
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 misjonæren. gjør det sakte, gjerne rotasjoner fremfor inn og ut. press underlivet /skambenet mot hennes slik at klit blir massert. istedet for at du ligger mellom begge bena hennes, ha ett av hennes ben mellom dine (ene benet hennes rett frem/ned) slik at hun får mest mulig stimuli. funker så det svinger for meg
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 ganske mange har samme problem, inkludert meg... Hva slags vibrator har du, ble veldig nyskjerrig nå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå