Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Hei... Kjæresten min gikk fra meg for et par dager siden og jeg har ikke klart og spise eller smile siden den gang. I tilegg overser han meg toltat hvis jeg prøver og få kontakt med han, eller han ber noen i familien sin ta telefonen hvis jeg ringer. Jeg føler meg overkjørt, tråkket på. Det gjør så vondt og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, Den eneste tiden i løpet av de 24 timene jeg har det bra er når jeg sover, for da tenker jeg ikke på ham.Vi var sammen i to år, det er ikke så fryktelig mye, men det er nok til at jeg fikk sterke følelser for ham og at jeg nå føler meg hjelpesløs og alene. Hva skal jeg gjøre? alle sier jeg bare må ta det til meg og leve videre men det er ikke så lett. Er det noen som har noen gode råd som funker? noe som funker nå? jeg savner han...
Nabodama Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 En klem til deg Så trist at dette skjedde akkurat nå i jula, når en ser for seg masse kos. Det som funker er å holde seg opptatt med ting, gjør ting, da skal du se du ikke tenker så mye på ham og det dere hadde.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Enig med innlegg over. Oppsøk venner og snakk om det. Det hjelper ofte å få snakket om det man går og plager seg selv med. Finn på hyggelige ting. Gjør det koselig for deg selv med litt godt å spise, en morsom film, tenn levende lys. Ta deg en tur ut i frisk luft. Skriv en liste over alt som var galt med han/forholdet....da kan det hende du er glad til at det er over..... Den siste var litt på spøk og litt på alvor, det kan faktisk hjelpe. Jeg føler med deg, lykke til. Et nytt år kommer snart med mange nye muligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå