Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 23 år som(i følge andre)ser ut som jeg er 16-17 år.

Dette er forferdelig slitsomt.

Må alltid vise legitimasjon på utesteder, polet osv.

Kan t.o.m reise på barnebillett på buss/tog.

Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for og se ut som jeg er 23 år.

Jeg kler meg "voksent"(Les: ikke fjortiss), men det hjelper ingenting...

Andre der ute som har det som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg veeeldig godt igjen. Folk tror jeg lyver når jeg sier hvor gammel jeg er. Syntes at det var slitsomt og litt flaut når jeg var mellom 18 og 23 (pga aldersgrenser på utesteder m.m.), men nå synes jeg at det er litt morsomt!

Jeg fryder meg når de spør om legitimasjon og ser ansiktsuttrykket dems når de oppfatter hvor gammel jeg er.

Jeg tror at du vil sette pris på å se yngre ut ettersom årene går. Prøv å ta det som et kompliment du! Jeg skjønner godt hvordan du har det, men vet også at du kommer til å endre mening!

Jeg gleder meg til den dagen alle mine jevnaldrene får rynker og ser "gamle" ut, mens jeg (forhåpentligvis) ser ung ut ennå!

Ta det med et smil!!! icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du langt hår? Isåfall bør du klippe deg. Med en kort frisyre ser du faktisk mer voksen ut! icon_smile.gif

Skrevet

Ikke klipp langt hår pga dette! Det kan du gjøre når du blir eldre..!

Som jeg skrev: Ta det med et smil!

Jeg er 29 og blir fortsatt tatt for å være knapt 20 år! Håret mitt får ingen meg til å klippe uansett.

Skrevet

fikk ikke handle på polet til min 26-årsdag, og hadde selfølgelig ikke leg med.

så da var det bare å gå rundt på cafeer og lete etter kjente om kunne handle for meg..

var ikke spesielt blid da, for jeg hadde masse og ordne og hadde stått i polkø en time..

nå når jeg er blitt 30 er det jo fint å se yngre ut icon_smile.gif

bare vær deg selv og ikke bry deg om hva andre sier..og husk leg for all del!

Skrevet

Hadde det akkurat som deg! da jeg var 23-24 ble jeg alltid spurt om leg på polet, for å kjøpe vin...(ergo så tydeligvis ut som jeg var under 18!)

jeg ble også spurt om leg på 18årsgrense på utesteder. (kom egentlig greit inn på 20års men..skjønte aldri det der helt?)

Når jeg var 23 syntes jeg ikke det var særlig artig å måtte vise leg for å kjøpe vin, da var jeg fremdeles såpass "ung" at det ikke var noe særlig.

Men å bli spurt om bevis på 18årsgrense når jeg var 26år, DET fant jeg ganske komisk!

Det har sluttet nå! Jeg blir 28 til sommern, og opplever ikke lenger å bli spurt om bevis noe steder! det er ingen som reagerer når di hører jeg er 28 heller... før trodde folk nesten ikke på meg når jeg sa hvor gammel jeg var.

Savner det egentlig litt jeg! Å bli tatt for yngre en jeg er mener jeg! siden alle nå tror jeg er den alderen jeg er, ser jeg mer sliten ut en før da kanskje? eller hva har skjedd? Har jeg blitt voksen tro? usj...

Skjønner at det kan være litt teit, men det er lite du får gjort med det tror jeg.

Og tro meg, den dagen du blir eldre, og det går over... da savner du det! icon_wink.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg blir tatt for å være 12, selvom jeg er 18 år. Ta deg med et smil. Jeg viser legg, kjører som barn på bussen. Syns det er greit, bortsett fra at jeg ikke får sjekka opp så mange, for de tror jeg er under den sekksuelle lavalderen.

K.L

Skrevet

Akkurat sånn har jeg det også. Nå er jeg snart 22, og må alltid vise leg. Jeg kom inn på 23'års grense engang, lurer på hvorfor...

Gjest *Perser*
Skrevet

heia

jeg har samme problemet som deg, hehe... vil da ikke kaller det for problem for jeg digger det! synes det er så bra at jeg ser så ung ut! tenk da når vi er 30 eller 40 så ser vi ut som 25 icon_wink.gif

så bare nyt det så lenge det varer icon_biggrin.gif

klem fra12

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg kjenner dette problemet på meg selv jeg må i en alder av 27 vise legitimasjon for å komme meg inn på 18 års grense når jeg er ute på byen.D er ganske plagsomt synes jeg,da jeg ikke liker å bli kalt for jentungen i min alder!

Skrevet

Når man blir så gammel som MEG - da er det ikke lenger noe problem, men en glede og kilde til fryktelig mye erting av dine venninner som ser ut som gamle kjerringer med grått hår og det hele... oj, sa JEG det... hahaha...

Klem fra Tusenfryd på 35 som ikke ser ut som en DAG over 25...

(ære være manglende selvinnsikt...*fniiis*)

Skrevet

Uff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet for å ikke ta seriøst et problem som noen har... men helt sant, kun få år, og du kommer til å være glad for ditt "baby-face".

I mellomtiden sender du de andre på polet, ta alltid med deg leg, og ikke ha det så travelt med å se voksen ut. De fleste årene i ditt liv, kommer til å gjøre nettopp det likevel.12

Gjest sexysadie
Skrevet

Er ikke så sikker på d min mor på 60 ser ikke en dag eldre ut enn 40,D sies om oss kjerringer i vår familie at vi må farge håret grått fordi vi eldes for helvete ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...