Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere vare på alle julekortene dere får? Altså samler opp?

Jeg synes ikke alle er så fine, men noen av dem vil jeg absolutt ha (spesielt de med personlige bilder).

Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp tar vare på alle, da vet jeg hvem jeg skal sende til neste år.

De med bilde jeg kan ta av, de putter jeg i album. De som ikke kan taes av, de vil jeg jo ikke klippe i, så de blir i bunken med de andre.

Om noen har glemt å skrive hvilket årstall det er så skriver jeg det gjerne på, ellers går det surr.

Skrevet

Album er kanskje den beste måten. En litt raskere måte er å legge alle kort du vil beholde fra samme år i en konvolutt og skrive "Julen 2007" på.

Skrevet

Jeg har et album til bildekort og takkekort. Vil jo ikke kaste det. Vanlige julekort ligger sammen med julepynten. Begynner å bli endel der :ler:

Skrevet

Vi har en "mappe" som vi putter det i, det er en fin "julemappe" i stoff da som henger på veggen.. Den pakkes ned sammen med julen og pakkes opp igjen neste år. Tror vi har to sånne mapper/poser.

Skrevet

Kikker dere igjennom kortene da? Eller blir de bare liggende og samle støv (som veldig mye annet)?

Skrevet

Nei, jeg tar ikke vare på julekort så fremt det ikke er noe spesielt med dem. Julekort med bilder av folk jeg har et forhold til, og som det dermed er koselig å følge med på, legger jeg i en eske.

Skrevet

Vi har en egen album som brukes til takkekort og julekort med bilde. Andre julekort går i søpla etter en stund.

Skrevet
Kikker dere igjennom kortene da? Eller blir de bare liggende og samle støv (som veldig mye annet)?

Mamma kikker gjennom dem hvert år, og sitter å koser seg ;)

Skrevet

De julekortene med bilde samler jeg i et album, hvor jeg samler bilder fra konfirmasjon, bryllup osv.

De andre kortene river jeg ut frimerkene og sender dem til TUBFRIM, resten går i bosset.

Skrevet

Samler alle julekortene i en blank brødpose, skriver årstall utenpå og legger sammen med julepynten. De kassene er så store at der har jeg plass til julekort for 20 år fremover. Veldig koselig å få julekort og da samler jeg på dem også - selvsagt.

Oversikt over hvem jeg får fra og hvem vi sender til er i et eget exceldokument på pc-en... her erre årning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...