Bertha Skrevet 21. april 2003 #1 Del Skrevet 21. april 2003 Da jeg smugleste på en annen tråd her, fikk jeg nyss om at selveste Enkefru Siving Due Jebsen er på marsj bort mot lysthuset og pærebruslageret. Det er visst den ærverdige Frogner-bispen som skal imponeres med en ny altervin kommende søndag. Sikkert fordi den er gratis Uuupss... Synes jeg hører lyden av en rullator og rasling i møllspiste kniplinger. Stikker og gjemmer meg der borte under stupebrettet så lenge, jeg. Dette kan jo bli interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 21. april 2003 #2 Del Skrevet 21. april 2003 *kryper stille sammen ved siden av Bertha* Ja, dette kan bli spennende! Mon tro om hun stikker av med hele lageret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. april 2003 #3 Del Skrevet 21. april 2003 Hvis det blir skummelt ... kan det jo være greit om det er flere... lusker meg derfor bort under stupebrettet til dere... "luske luske" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkefru Siving. Due-Jebse Skrevet 21. april 2003 #4 Del Skrevet 21. april 2003 For et nyyyyydelig vær det er idag! Har tatt med meg min rullende bag slik at jeg får med meg mest mulig alterving. Ja her var det nok ja! :D Så dannet av de som frekventerer her å legge ut disse edle dråper til fri benyttelse. Men hva var det? Hørte jeg noe rasle i hekken? Og hva er det under stupebrettet der? Det er nødt til å være tyver! :o Hmm, nå får min gamle sportslige oppdragelse komme til nytte! Jeg var nemlig den første kvinnelige mester i kampsport i mine unge dager! *sniker meg bak stupebrettet og dytter tyven uti med stokken min* * kaster et hjemmeheklet nett over tyvene i hekken og binder de fast* * drar den dyvåte tyven opp av poolen og binder henne sammen med de andre* *ringer politiet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 21. april 2003 #5 Del Skrevet 21. april 2003 *hvisker til Bertha* Kan vi ikke bare gi henne noe av den skumle, røde pærebrusen vi testet ut for noen uker siden? Da får hun rød "altervin" og vi blir kvitt problemet med fulle engler som sniker seg inn på lageret etter mer ildvann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 21. april 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 21. april 2003 *kremte* Deres Høyvelbårenhet, kjære Enkefrue.... Jeg tror dette må være en misforståelse. Hvorfor kaster De hårnettet over oss på denne måten? Her er bare en liten jomfruelig syforening samlet ved den store døpefonten for å utveksle nupperelleoppskrifter. Har De forresten hørt om den nye røde altervinen med pæresmak som Menigheten har utviklet? *hint-hint* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 22. april 2003 #7 Del Skrevet 22. april 2003 *nikker iherdig for å bække øpp Bertha* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 23. april 2003 #8 Del Skrevet 23. april 2003 Oi ..her skjer det noe spennende *liste seg frem for å se* ......Oi!! Ser sinna ut hu der .....stakker Bertha og Virvel!! :o Må få med meg dette ...her bak rosebusken kan jeg se og høre alt ..men de kan ikke se meg ... *står musestille og følger med på dramaet som utspiller seg ved poolen*..........bzzzzzzzzzzzzzz hva?? :o Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :o ??????? BZZZZZZZZZZZZZZ!!! *får øye på en ualminnelig diger veps* * Hopper himmelhøyt * IIIIIK!!! En veps!!!!!!!!!!!!!!!! UPS :o :oops: Å nei .....nå røpet jeg meg ...........Hva nå?????? :-? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå