Gå til innhold

Hvilket forum er du mest innom i KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det lurte jeg på..... Hvilke forum MÅ du innom, og hvilke er du nesten aldri på?

Selv er jeg oftest inne på "bryllup" og "mat og drikke", ellers får jeg med meg noe på "hus, hage og forbruker", "kultur, film ....", "kropp, helse & trening", "velvære, klær og sminke.." + litt på "hobby"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger meg sjelden opp i hvilke fora jeg er innom, det gjelder såvel her som andre steder. Bruker bare "vis nye innlegg" funksjonen.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg er vel egentlig overalt. Som Retz sier så legger jeg ikke alltid merke til hvilket Forum jeg er i med mindre jeg skal skrive ett hovedinnlegg.

Minnie

Skrevet

Er vel litt over nesten det hele, men ikke særlig ofte på bryllup, barn og familie, graviditet og vi som sørger da disse forumene for tiden ikke sier meg så mye (hender jeg stikker innom allikevel da.) Der jeg er mest er nok på kultur, velvære, generell debatt, aktuelle saker, hus og hage også i dagboken min da...

Jennifer

Skrevet

Akkurat nå - inne på snikk snakk og svarer på Ja og nei spørsmål på en gåte. (Det var reklamen)

Ellers litt overalt, minst på bryllup.

Skrevet

Jeg slår opp på "vis nye innlegg". Men beveger meg nesten aldri inn på seksualitet, bryllup eller samliv.

Skrevet

Jeg har vel funnet meg mest til rette på SnikkSnakk. Javel, litt avhengig av når på døgnet, kanskje? Det er ofte godt å kunne gjemme seg litt der inne blant humor og morsomheter sammen med de andre "gærningene"

:wink:

Ellers stikker jeg innom på de fleste andre forum for å utveksle tips, råd og meninger. Jeg er i det hele tatt veldig fornøyd med diskusjonsforumet på KG!

Skrevet

He he....ingen tvil....Snikk-snakk er nok mest min greie.... :ler:

Skrevet

Siden jeg skal gifte meg er jeg en del inne på "bryllup", og så er jeg jo innom dagboka mi og andres en del da. Ellers bruker jeg "vis nye innlegg" pekeren og da merker jeg meg ikke alltid hvilket forum jeg er inne på.....så jeg dukker nok opp litt overalt jeg :D

Skrevet

jeg er innom de felste stedene, men det er mye snikk snakk for tiden. ellers er jeg nesten aldri innom alternativt, eller klær og sminke, eller hus, hage, forbruker. men noen ganger går jeg nøyere igjenom. men storet sett er det aktuelt, generels, sex, og snikk sakk, og jeg leser mye inne på sørge sidene. det er fordi jeg vet hvor viktig det er at noen bryr seg når det er vanskelig

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker kun "nye innlegg"-funksjonen jeg, og legger ikke merke til hvilke forum jeg beveger meg innenfor...Så og si "altetende"! :wink:

Skrevet

Jeg er vel like mye innom alle forumene. Legger egentlig ikke merke til det.

Skrevet

Er vel på de fleste forumene,- men de som er flittigst brukt / lest er :

- generell debatt

- kropp, helse og trening

- velvære, klær og sminke

- snoker også litt rundt på bryllup

Skrevet

Når jeg logger meg inn på forumet, går jeg allltid innom disse i bestemt rekkefølge:

- Velvære, klær og sminke

- Mat og drikke

- Kropp, helse og trening

Etterpå går jeg innom de andre etter humør og hvor god tid jeg har, da er det helt vilkårlig hvor jeg havner. Men det er jo et par forum jeg aldri er innom.

Skrevet

Starter alltid med å lese PM, så "mine innlegg" også "nye innlegg". Leser innlegg med en overskrift som interesserer meg, svarer på innlegg med et tema som interesserer meg. Holder meg stort sett unna bryllup, graviditet og familie, og leser overhode ikke innlegg på skråblikk, selv om tittelen kanskje interesserer. Siler ut innlegg av enkelte brukere som jeg lar være å lese, men leser stort sett alt ellers.

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg begynner øverst, på "aktuelt" og tar foraene systematisk nedover. Noen hopper jeg over, noen titter jeg såvidt innom.

Disse hopper jeg alltid/nesten alltid over:

Data

Testing

Bryllup

gravid

hobby

kropp helse etc

reiseliv

Disse fora liker jeg best

Aktuelle saker

generell debatt

kultur

mat&drikke

utdanning&

Skrevet

Følger litt med overalt, men er mest på aktuelle saker, generell debatt og velvære.

Julie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...