Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Klarer ikke helt å bestemme meg tror jeg... Synes begge er gode, men ikke aktuelt å kjøpe begge to heller. Gaultier har jo veldig lekker flaske da, men ikke det jeg skal gå etter heller. Gaultier har mer "såpelukt", men samsara er tyngre, er dette deres inntrykk også? Synes det er så vanskelig å bestemme seg uten å ha prøvd dem annet enn i butikken..
Gjest Morgan le Fay Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Samsara er tyngre og søtere, mens le Classique er lettere og mer vaniljeaktig. Samsara er nok mer original, vil jeg si, selv om Gaulthier har vært en favoritt hos meg i mange år nå.
Parfumfreek Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Er enig med Morgan le Fay - Samsara er mer orginal og spennende (jeg kan dessverre ikke bruke den selv) le Classique er veldig fin til daglig bruk, så egentlig burde du hatt begge
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Er enig med Morgan le Fay - Samsara er mer orginal og spennende (jeg kan dessverre ikke bruke den selv) le Classique er veldig fin til daglig bruk, så egentlig burde du hatt begge Kanskje jeg bør høre på deg å kjøpe begge, hehe Hvorfor kan du ikke bruke samsara-parfymen forresten? Takk for svar til dere begge. Siden sist har jeg også funnet enda en kandidat, nemlig Dolce og Gabannas The One. Hvordan er denne i forhold til de to andre jeg har nevnt synes dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå