Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 hei! helgeplanlegging her. noen som har sett den prinsesse / animasjonsfilmen som går på kino akkurat nå? eller arn?` og er de noe bra?
Gjest Raptuza Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Etter å ha lest omtalar skippa vi den til fordel for Biefilmen. I etterkant lurer eg på om ikkje Disneyfilmen hadde vore betre....
Aurela Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg syntes filmen om Arn var ganske bra hvertfall. Gleder meg til oppfølgeren
Anglofil Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Har sett Eventyr i New York (Enchanted), hvis det er den du mener. Den var helt ok. Vil på det varmeste anbefale Atonement, eller Om Forlatelse, som den heter på norsk. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Kanskje litt sent å svare, dere er sikkert alt på kino eller har vært nå. Men hvis ikke, lurte bare på om dere skal dra med barn, utfra filmene dere vurderer. Om dere bare er barnslige så ikke noe galt i det heller altså men hvis dere skal med litt større barn så kan kanskje den nye National secret være noe, det er fin underholdning både for voksne og tenåringer/store barn
mia83 Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 National Treasure ja har også lyst til å se den.
Vici Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Jeg skal se 'I am Legend' i dag. Gleder meg veldig :D Lyst å se national treasure også snart. Så Golden Compass nettopp - skuffet.
mia83 Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Jeg skal se 'I am Legend' i dag. Gleder meg veldig :D Lyst å se national treasure også snart. Så Golden Compass nettopp - skuffet. I am Legend er dårlig synes jeg. Bra helt til de siste 5 minuttene! Slutten ødelegger alt!! dumt.
Gjest Bond Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 I am Legend er dårlig synes jeg. Bra helt til de siste 5 minuttene! Slutten ødelegger alt!! dumt. Jeg har sett I am Legend også, det var jo ganske greit, men jeg er ikke så stor fan av å bli skremt på kino, så for min del var det for mye action i det hele for meg personlig.
Vici Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har sett I am Legend også, det var jo ganske greit, men jeg er ikke så stor fan av å bli skremt på kino, så for min del var det for mye action i det hele for meg personlig. Ja,så den i går. Var for skummel for meg også. Jeg tør enda ikke skru av div. lys rundt i huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå