Gå til innhold

Ingen vil date Carola

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.kjendis.no/2007/12/28/522403.html

Prøvde nettdating, ble dumpet

Nattdating fungerer ikke for Carola. Menn får «helt kortslutning» når hun røper identiteten.

Jeg tror journalisten her mener nettdating. Carola skjønner ikke hvorfor hun blir dumpet, men jeg synes det er åpenbart når hun tilhører en kristen sekt som har rykte på seg for å være nokså menneskefiendtlig.

Ville du datet Carola (uavhengig av kjønn)?

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet

Jeg tror journalisten her mener nettdating. Carola skjønner ikke hvorfor hun blir dumpet, men jeg synes det er åpenbart når hun tilhører en kristen sekt som har rykte på seg for å være nokså menneskefiendtlig.

Hun hadde bare blitt avvist av de to hun hadde prøvd seg på, og nettstedet hadde en kristen profil. Jeg ville heller tatt det til inntekt for at ikke alle ønsker å bli brettet ut i Se og Hør og lignende, som Carolas nye mann vil bli.

Skrevet

Kunne godt datet henne, hvis hun omvendte seg og ble hedning. Hennes kristne forvirring er ikke foreneligt med utagernde festing, sodomi og allt annet som er gøy, tror rett og slett hun er en festbrems:-)

Skrevet
[Ville du datet Carola (uavhengig av kjønn)?

Nei. Hun virker slitsom, gladkristen, intens, slitsomt energisk, humørsvingete, hønemoraktig, usexy, lubben, og kjerringaktig husmortype. Det at hun har falt for blonde, feminine gladkristen predikantmenn og fortsatt år etter er i rettsak med sin eks gjør det ikke bedre. Henne kan resten av mannerasen få gratis.

Skrevet

Jeg synes hele problemstillingen er så totalt uinteressant at det har tatt meg en stund å i det hele tatt gå inn på denne tråden.

Nå ser jeg at den er like uinteressant som jeg i utgangspunktet trodde....

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Hun er da grei å feie over for en kveld. Forutsetter selvsagt at jeg da er beruset på alkohol, ellers ville det ikke ha funket...hun er ikke så veldig attraktiv. Men som et ONS er hun grei nok.

Skrevet

Var ikke problemet her at hun gav seg ut for å være en annen, noe som fort kan være turn-off for de fleste om man ønsker et varig forhold basert på ærlighet. Om Carola ellers er et kupp for menn eller ikke, velger jeg å ikke uttale meg om, siden jeg er dame og ikke tenner hverken på Carola eller andre medsøstre.

Skrevet

Hadde jeg vært litt eldre og hun yngre, så ja. Og jeg burde vel også vært av det motsatte kjønn, siden hun er kristen :fnise:

Jeg må nå legge til at jeg synst hun er utrolig stilig dame, og kjempeflink artist, og hva enn den sekten hun hører til er for noe, bryr jeg meg ikke så masse om, egentlig.

Skrevet (endret)

Er da ei apetitlig frøken, Carola? Selv har jeg mine sære preferanser, og hun havner utenfor. Men bortsett fra det, virker hun som ei helt ok, normal søt jente med begge beina i nesen. At hun ikke løper ute halve natta, velter gravstøtter og setter fyr på kirker og dyr, betrakter jeg ikke nødvendigvis som et minus.

Men hadde jeg vært på nettdate, og dama popper opp A-kjendisfoto, takker jeg pent farvel. DEN "bløffen" biter man da ikke på, vel? Ville nok heller se for meg ei frustrert førtis, som er ute med revestreker. Og i hvert fall ingen RL Carola, hehe.

Endret av Kamikatze
Skrevet

Nei, hun er totalt ukarmatisk.

Gjest graceland
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? I og med at jeg er lesbisk, hadde det vært en fantastisk historie å selge Se og Hør. :fnise:

Skrevet

Ville nok ikke datet Carola uansett om jeg hadde vært bifil, lesbisk eller mann - da på grunn av helt ulike livssyn. Men hun er ei flott dame, ingen tvil om det.

Skrevet

Jeg liker musikken. Ja, faktisk. Og hun ser jo flott ut. Men gjør seg nok best på CD og konsertscenen.

Skrevet

Har de som sier at ingen vil date Carola spurt: Jan Teigen, Herodes Falsk, Burt Reynolds , Toralv Maurstad eller Gollum?

• 3 måneder senere...
Skrevet
Har de som sier at ingen vil date Carola spurt: Jan Teigen, Herodes Falsk, Burt Reynolds , Toralv Maurstad eller Gollum?

Ærsjh! Har Maurstad klådd der, så trekker jeg det tilbake. Rører ikke tøtta nå, om hu så bader i whitespirit...

Skrevet

Nei. Hun virker så gladkristen. (Tenker da om jeg hadde vært mann - selv om det er umulig å tenke seg til).

Skrevet

For meg vil Carola for evig være som hun var da hun sang Främling, og jeg ville være henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...