Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har altid tent på å høre om sex livet til ekskjærsetene mine. Det henger nært sammen med at yndlingsfantasien har vært at andre knuller dama mi. For meg var det stort sett bare en fantasi jeg ikke hadde noen egentlig tanker om at skulle settes ut i live. Så fikk jeg meg ny kjæreste og etter et års tid begynte jeg å spørre om eksene hennes og fortalte at jeg ble opphisset av det. Hun hadde det på samme måte og vi vi pirret hverandre med detaljrike historier. Etter merket hun nok at jeg ikke hadde problemer med at kvinner ligger med mange menn, men at jeg faktisk tenner på tanken og da fortalte hun meg om en viktig del hun hadde utelatt fra historiene om en av eksene. Han fikk henne til å knulle andre menn mens han så på. Ikke bare et par, men ganske mange til sammen. De tente begge på at hun ble knullet hardt på en måte som fikk henne til å føle seg som en hore. Dette tente meg helt enormt og vi begynte å snakke om å gjøre det i virkeigheten. Vi har å gjort dette masse, men bare i utlandet og med helt ukjente menn som bare jeg har mail og telefonkontakt med og som drar rett etter at jobben er gjort, slik at jeg ikke skal ha noen grunn til å frykte kontakt mellom dem og henne etterpå. Nå har vi vært sammen i ganske mange år. Hun har sluppet seg helt løs og elsker å være promiskuøs, bli ydmyket og være min lille hore. En gang i melom tar vi en helg i utlandet og jeg knuller henne sammen med ekstremt velutrustede menn jeg har funnet. Jeg passer altid på at de har over en hvis størrelse fordi da får hun vondt når hun blir knullet og det liker vi begge to. Jeg er innom forumet her av og til og ser at det er en del som tenner på å se kjæresten ha sex med andre, på playrape, spanking, fisting og andre drøye ting. Er det noen her som gjør tilsvarende som oss eller er det noen her som tenner på tanken? Jeg kommer til å overse alle innlegg fra folk som sier at vi er syke osv osv. Hvis jeg hadde vært interesert i den diskusjonen hadde jeg bedt om den. Vi har det aldeles glimrende, har et kjærlig forhold med masse god sex alene og med andre i ny og ne, og er overhodet ikke forstyrret.
Gjest :) Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Dere er heldige spør du meg! Kunne ønsket typen min kunne vært med på noe sånt, men jeg vet det er uaktuellt så lenge det er andre med i bildet.. Lykke til og kos dere!!!:D
Gjest SMann Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Har vært med på dette noen ganger i en klubb i Paris. Det har vært suksess for alle parter. Man må nok være ganske trygg på egen seksualitet og hverandre før man gjør noe slikt. Kos dere!!!
Noorgie Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Dere er vel egentlig heldige som begge to sammen kan leve ut de seksuelle drømmene deres. Så lenge dere begge to koser dere er vel dette helt greit
Gjest Johan42 Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Dere er råheldige! Synes det er deilig å høre minste detaljer om min kones tidligere ekser og de 2 hun har hatt på si i den tiden vi har vært gift. Hun var utro mot meg når vi hadde vært sammen i 2 år, deretter etter 7 år. Deilig å ha en åpen kone som ikke holder ting for seg selv. Hun har det bedre og jeg har det helt topp. Synes det var ekstra deilig når hun fortalte meg om de 2 tuniserene hun hadde når hun var 22 år, og samboer med en på 42 - som oppfordret henne til å ha sex med disse 2 tunisierne på syden ferie.
The Kitten Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har altid tent på å høre om sex livet til ekskjærsetene mine. Det henger nært sammen med at yndlingsfantasien har vært at andre knuller dama mi. For meg var det stort sett bare en fantasi jeg ikke hadde noen egentlig tanker om at skulle settes ut i live. Så fikk jeg meg ny kjæreste og etter et års tid begynte jeg å spørre om eksene hennes og fortalte at jeg ble opphisset av det. Hun hadde det på samme måte og vi vi pirret hverandre med detaljrike historier. Etter merket hun nok at jeg ikke hadde problemer med at kvinner ligger med mange menn, men at jeg faktisk tenner på tanken og da fortalte hun meg om en viktig del hun hadde utelatt fra historiene om en av eksene. Han fikk henne til å knulle andre menn mens han så på. Ikke bare et par, men ganske mange til sammen. De tente begge på at hun ble knullet hardt på en måte som fikk henne til å føle seg som en hore. Dette tente meg helt enormt og vi begynte å snakke om å gjøre det i virkeigheten. Vi har å gjort dette masse, men bare i utlandet og med helt ukjente menn som bare jeg har mail og telefonkontakt med og som drar rett etter at jobben er gjort, slik at jeg ikke skal ha noen grunn til å frykte kontakt mellom dem og henne etterpå. Nå har vi vært sammen i ganske mange år. Hun har sluppet seg helt løs og elsker å være promiskuøs, bli ydmyket og være min lille hore. En gang i melom tar vi en helg i utlandet og jeg knuller henne sammen med ekstremt velutrustede menn jeg har funnet. Jeg passer altid på at de har over en hvis størrelse fordi da får hun vondt når hun blir knullet og det liker vi begge to. Jeg er innom forumet her av og til og ser at det er en del som tenner på å se kjæresten ha sex med andre, på playrape, spanking, fisting og andre drøye ting. Er det noen her som gjør tilsvarende som oss eller er det noen her som tenner på tanken? Jeg kommer til å overse alle innlegg fra folk som sier at vi er syke osv osv. Hvis jeg hadde vært interesert i den diskusjonen hadde jeg bedt om den. Vi har det aldeles glimrende, har et kjærlig forhold med masse god sex alene og med andre i ny og ne, og er overhodet ikke forstyrret. Spør du meg vil jeg si dere er kjempeheldige. Jeg må ærlig si at tanken på det du beskriver tenner meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå