Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Gutten min har begynt å få flekker i bokseren. Han er 12 år gammel. Er ikke dette litt tidlig for å få sædutløsning ? Har din sønn begynt å få sæduttømming ?
Gjest ThirtySomething_ii Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Helt normalt ja. Håper du har snakket med ham om dette? Mannen min hadde den samtalen med eldstemann (som snart er 16) da han var 10. Så da ting skjedde torde han å si ifra om skift, og spørre om ting. Sånne kroppslige ting er jo helt normalt, men veldig så frustrerende og ekkelt når man er den det skjer med. (Sitat xxxxx, 11 år)
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Det er helt normalt for alderen. Jeg tror ikke det er så vanlig å vite om dette da de fleste gutter holder det godt skjult. Det er ikke det gutten snakker med foreldrene sine om. Men det kan kanskje være lurt av foreldrene å snakke med gutten om sånt (uten at det blir pinlig). Så er det helt sikkert at han vet hva det er når det først skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå