Gjest Madrugada fan Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Har du en låt eller 3 du aldri går lei? Du har sikkert mange men bare nevn inntil 3 låter! Tenker på en låt du har hørt for mange år siden som du fortsatt kan høre på nå som du mener er fin som samtidig kan gi deg litt gåsehud. Jeg liker Når himmelen faller ned med AnneGrethe Prøys.
Tabris Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 - Karma Police med Radiohead - Let Down med Radiohead - Day after Tomorrow med Saybia
Mille My Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har flere sanger som har en spesiell plass i hjerteroten, men det hender ofte at jeg går lei av dem. Da går jeg over til å høre på noe nytt jeg får dilla på. Jeg har nok en tendens til å høre sanger "til døde". Etter en stund med effektiv bruk av repeat knappen kan jeg ikke høre på dem på evigheter til jeg igjen oppdager hvor fine de var og får dilla på dem igjen.
sebra Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 greenday med good riddance(time of your life) foo fighters med everlong tool med the pot
Nicky B Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Har flere enn tre... Men blant de tre som har holdt seg i mange år, er : Sweet child o' mine- Guns'n' Roses Fishermans Blues- Mike Scott and the waterboys Hey jupiter- Tori Amos
Gjest Trådstarter Madrugadafan Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Trådstarter her hei,hei, Jeg må si at noen av dere har en og annen låt jeg også digger.Blir aldri lei og den trenger ikke være nymoderne i det hele tatt. Det flotttestee er om den ikke er det.Men en låt dere har likt i mange år og som dere ikke blir lei fordi den er fin!
Gjest Silmarill Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 (endret) Nja, du den var litt vrien egentlig...bare 3 virkelig GODE låter jeg mener er spesielt fine............hmmmmmmmm mmmm..:klø: ...låter!tja, jo... jeg alltid har likt og som jeg fortsatt liker må ihvertfall være: "Men går eg over engane"gjerne spilt/sunget av Vamp (vet at det ikke de som har komponert den, men Gøran Fristorp har gjort det) Usj og æsj, jeg finner ingen grei på nettet som kan vise til den låten - men sangen er kjempefin (skal nok legge den ut når jeg ...hm, får til det ) (Fra Vamps CD "Månemannennen" ) ----------------------------------------------------------------------------------------- Så er det en til som jeg mener er kjempenydelig! HUSK at trådstarter spurte IKKE etter en poplåt, men en fin låt du har lært deg å kjenne for lenge siden og som du fortsatt syns er fin! Dette er en IKKEpop låt, men både melodien og teksten er kjempefin - og låten ble komponert på 17-1800 tallet. Den heter: Den fyrste song - skrevet av en ung gutt med navnet Per Sevle på (som tidligere nevnt)1700 el.1800 tallet! Her sunget av Kenneth Sivertsen (desverre vår avdøde venn ) min samboers og min gode kjære snille venn! Ak.komp med Bjørn Eidsvåg (legg merke til det fine fingerspillet til Kenneth han utfører på gitaren) Morsomt og interessant for gitarspillere Kenneth var genial innen musikk............ Endret 29. desember 2007 av Silmarill
cilipili Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Hmm.. Denne var ikke lett Crusify- Tori Amos Walk eller Cowboys from Hell- Pantera Vem vet- Lisa Ekdahl Tror jeg..
Gjest Tulipa Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 (endret) Det er èn låt jeg aldri blir lei av .. det er Losing my religion med REM .. Endret 29. desember 2007 av Tulipa
Gjest puselabb Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 Round here - Counting Crows Where I stood - Missy Higgins Englefjes - Dum Dum Boys
Gjest Tweek Skrevet 29. desember 2007 #11 Skrevet 29. desember 2007 (endret) Det er en sang som ejg aldri blir lei av og da jeg først hørte den, hørte jeg bare på den sangen i mange dager og hører på den forsatt og det er snart 2 år siden jeg hørte den. Sage francis - Bridle PS: Dette er ikke musikkvideoen og jeg tror ikke det finnes en heller Endret 29. desember 2007 av Tweek
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #12 Skrevet 29. desember 2007 Den heter: Den fyrste song - skrevet av en ung gutt med navnet Per Sevle på (som tidligere nevnt)1700 el.1800 tallet! Bedre kjent som Per Sivle, tenker jeg.
Gjest Silmarill - utlogga nå :-) Skrevet 29. desember 2007 #13 Skrevet 29. desember 2007 Bedre kjent som Per Sivle, tenker jeg. Ja, det er det han heter ja - bommaa på en bokstav men låta er utrolig nydelig uansett da:)
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #14 Skrevet 29. desember 2007 Sail away - Madrugada From a distance - Big Bang Brothers in arms - Dire Straits ......egentlig mange, mange fler, men disse er på topp
Søtpotita Skrevet 29. desember 2007 #15 Skrevet 29. desember 2007 Holiday - Madonna Wonderwall - Oasis Oh la - The Kooks
Filur Skrevet 29. desember 2007 #16 Skrevet 29. desember 2007 Veldig vanskelig spørsmål! Sliter med bare å nevne 3, for jeg har et lite utvalg som jeg kommer til å elske så lenge jeg lever. Akkurat nå må jeg si: The Stranglers-Golden Brown, Joy Division-Love will tear us apart, og The Cure-Jumping someone else's train.
Gjest Hei Silmarill Skrevet 31. desember 2007 #17 Skrevet 31. desember 2007 (endret) Dette er en IKKEpop låt, men både melodien og teksten er kjempefin - og låten ble komponert på 17-1800 tallet. Den heter: Den fyrste song - skrevet av en ung gutt med navnet Per Sevle på (som tidligere nevnt)1700 el.1800 tallet! Her sunget av Kenneth Sivertsen (desverre vår avdøde venn ) min samboers og min gode kjære snille venn! Ak.komp med Bjørn Eidsvåg (legg merke til det fine fingerspillet til Kenneth han utfører på gitaren) Morsomt og interessant for gitarspillere Kenneth var genial innen musikk............ Kjempefin låt. Endret 31. desember 2007 av Scorpina
Gjest Gjest_Mithamea_* Skrevet 31. desember 2007 #18 Skrevet 31. desember 2007 1. The Verve - Bitter Sweet Symphony 2. Enigma - Return To Innocence 3. Seal - Crazy Klem fra "Mithamea"
Gjest nextlife Skrevet 31. desember 2007 #19 Skrevet 31. desember 2007 Har mange store favoritter, men her er i alle fall 3 av dem : Trash - Suede Unintended - Muse Hard to come back - Madrugada
AlienBob Skrevet 31. desember 2007 #20 Skrevet 31. desember 2007 Pink Floyd blir jeg aldri lei av, f.eks. "Wish You Were Here", "Marooned", "High Hopes", og mange flere fantastiske låter :juhu:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå