Mini_me Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Datteren har en rosa Friis veske som er blitt utrolig skitten. Hva sier dere? Skal jeg legge den i bløt eller kaste den i vaskemaskinen?? Er det noen som har forsøkt dette??
*Pepperkake* Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Jeg hadde aldri turt å kaste den i vaskemaskinen. Men kontakt leverandøren og hør?
Mini_me Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 Jeg tror heller ikke den har godt av å havne i vaskemaskinen, men den er såpass skitten at noe må gjøres... ...mulig at jeg kan bløtlegge den med litt Biotex?
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Ikke noe problem å hive den i maskinen, 60 grader
Aurela Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Ikke noe problem å hive den i maskinen, 60 grader Sikker? Noen vesker krymper jo. Har dog ingen erfarnig med Friis veske i maskinen da
Gjest Morgan le Fay Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Jeg ville lagt den i bløt i lunkent vann med litt oppløst vaskemiddel, og deretter skrubbet med for eksempel en oppvaskkost. Jeg tror vaskemaskinen blir for hard kost...
Gjest Bloom Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Men er det stor spenne på den? Lurer litt, for jeg har en som er hvit som har blitt litt skitten.. Men har ikke brukt den på noen år pga jeg ikke har visst hvordan jeg skal vaske den. Men funket det, Mini Me? Ble den ren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå