Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2003 #1 Del Skrevet 21. april 2003 I går.. alt var så fint, og vi koste oss hele kvelden. Ble ikke noe sex for den ville ikke stå. Han sendt melding og forklarte at han ikke kunne før han stolte 100% på personen, helt greit det, jeg svarte at det var jo han jeg er glad i, ikke (for å si det sånn) kuken hans. Svaret ble noe deprimerende, da han sa jeg måtte være forsiktig for å bli for glad i han, side han har endel problemer. Har jeg dritet meg ut nå og ødelagt alt tror dere? Har ennå ikke fått svar på om at jeg spurte om det var helt galt å si det og at det ikke var så seriøst ment. Æsj at en sånn liten filleting skal føre til denne dårlige følelsen og at jeg blir sittede her, lei meg. Absolutt ikke morsomt, men er det noe å bli sur for? Tror da ikke ha er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 21. april 2003 #2 Del Skrevet 21. april 2003 I går.. alt var så fint' date=' og vi koste oss hele kvelden. Ble ikke noe sex for den ville ikke stå. Han sendt melding og forklarte at han ikke kunne før han stolte 100% på personen, helt greit det, jeg svarte at det var jo han jeg er glad i, ikke (for å si det sånn) ku### hans. Svaret ble noe deprimerende, da han sa jeg måtte være forsiktig for å bli for glad i han, side han har endel problemer. Har jeg dritet meg ut nå og ødelagt alt tror dere? Har ennå ikke fått svar på om at jeg spurte om det var helt galt å si det og at det ikke var så seriøst ment. Æsj at en sånn liten filleting skal føre til denne dårlige følelsen og at jeg blir sittede her, lei meg. Absolutt ikke morsomt, men er det noe å bli sur for? Tror da ikke ha er det.[/u'] Send en melding til ham da vel - at det er greit at dere blir bedre kjent først - så får dere se, begge to hva det fører til, og at du liker ham kjempegodt. Det var kanskje dumt å si at det ikke var seriøst at du ikke er glad i ham - sms er nifse greier, kan misforstås og tolkes etter som - osv. Det er ikke noe å bli sur for - men kanskje han nå tror at du har lett for å lire av deg komplimenter og annet som du egentlig ikke mener - og kanskje han etterhvert vil fortelle deg om problemene sine - når han blir bedre kjent med deg og er klar for det. Ikke mas om det i alle fall. Men ta kontakt og rydd opp - virker som dette er nytt - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #3 Del Skrevet 22. april 2003 Hahaha alt var i orden, han bare passer på telefonregninga si! Nok en gang overreagerer jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå