Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Hei alle sammen og God Jul. Traff ei jente for noen mnd siden og fant egentlig ut ganske fort at dette ikke var noen for meg, men hun prøver hele tiden å få min oppmerksomhet/gjøre meg sjalu på alle måter. noe jeg ikke synes er noe bra, hun virker som hun er bare 14 år men er 26 og har barn. har prøvd å få henne til å snakke fordi det virker som hun ikke har det bra, men da aviser hun meg! har egentlig gitt faen i hu men det plager meg vis jeg feks møter henne i byen ol, kommer bestandig en sur kommentar eller en sur sms. Hvorfor er hun sånn tro? og hvor lenge kan jeg vente at dette vil vare?
Gjest StockDama Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Hun føler seg snurt, lite du kan gjøre...fortsett å ignorer så gir hun seg vel?
Gjest Pet Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Hvor lenge det varer kommer jo an på hvor langsint/-sur hun er.I verste fall kan det vare i årevis.
Supramundane Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Det enkleste er å ignorere oppmerksomhetssyke folk. Til slutt vil de søke oppmerksomhet andre steder.
Cienna Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Jepp...gir du oppmerksomhet; positiv som negativ så vil hun fortsette. Ignorer henne...slett nummeret hennes fra mobilen og slett alle mld fra henne uten å svare....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå