Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til og har brukt produkter herfra?

Er det gode produkter eller er det produkter som ingen parfymeri o.l "gidder" ta inn og derfor må bruke postordre/nettbutikk...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt produkter derfra, men synes de luktet for sterkt. Fant heller ikke noen produkter jeg trivdes med. Men kjenner flere som bruker produkter derfra.

Skrevet

Jeg har en god parfyme derifra..

Vi har hatt litt av hvert av dusjgeleer og slik som etter min smak ikke var så gode, men nå sverger jeg til palmolive og dove da :tunge1: Mamma bruker fotpleie produkter derifra som hun er fornøyd med. Ellers hvis du ønsker kvalitet er det jo mange billige produkter der som kanskje ikke oser kvalitet da ;)

Skrevet

Jeg bruker dette mye og liker det veldig godt for parfymeri ting er så dyre. Syns det er bra ting derfra jeg. kan trykt si jeg har fyllt ut ganske mange kuponner i mitt liv!! hihi!

Skrevet

Jeg liker fotpleiesereien med lavendel derfra. Dessuten har håndkremene reddet mine sprukne vinterhender flere vintre.

Skrevet

Jeg har kjøpt noen ting derfra, det jeg har vært fornøyd med er pleiende neglelakk, dekkstift (mot urenheter) og en after sun.

Kan si meg enig i at flere av produktene er sterkt parfymert, ja..

• 2 uker senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Eg likar Yves Rocher og syns produkta er stort sett deilige. Dei har ei god og billig dusjolje der som eg brukar, då vanleg dusjsåpe gjer huden min tørr og flassar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...