Gå til innhold

Hvilket innredningsblad bør man abonnere på

Hvilket interiørblad anbefaler du?  

20 stemmer

1. 1. Velg et alternativ:

• Bonytt
      2
    • Maison
      0
    • Lev landlig
      0
    • Vakre hjem & interiør
      3
    • Bo Bedre
      5
    • rom 1-2-3
      6
    • Design Interiør
      1
    • Interiørmagasinet
      0
    • Bolig Pluss
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har abonnert på Bonytt i et år, og tror jeg fortsetter.

Men jeg kunne tenke meg å abonnere på et til. Har kjøpt flere forskjellige det siste året, men klarer ikke helt å bestemme meg.

Hvilket anbefaler du (hvis du bare skulle abonnere på et)?

Endret av lillesky
Videoannonse
Annonse
Gjest My2cents
Skrevet
Jeg har abonnert på Bonytt i et år, og tror jeg fortsetter.

Men jeg kunne tenke meg å abonnere på et til. Har kjøpt flere forskjellige det siste året, men klarer ikke helt å bestemme meg.

Hvilket anbefaler du?

Jeg kjøper de fleste (dyrt!!!). Av de nevnte blader, er mitt soleklare favoritt "Vakre hjem". Syns de dekker det aller meste innenfor de ulike sjangerne av interiørdesign og har utrolig vakre foto'er. Fint å lese repotasjer om hjemmene til "oss alminnelige folk", og ikke bare om de flotte slott/hjem/interiør som rikfolka har. (i noen av bladene er det vel mye av akkurat det).

Håper du finner den/de du liker best. Etter nyttår skal jeg gå tilbake til å anbonnere på mitt favoritt blad igjen!

Skrevet

Ja, det blir dyrt å kjøpe alle - har jeg merket. :ler:

Skrevet

Jeg gjør som du: abonnerer på Bonytt. Synes absolutt det er det mest "lesbare" bladet - de andre er mer billedblader. Men Bo Bedre har jeg et ganske bra inntrykk av så jeg tror det ville blitt mitt nr. 2 blad.

Skrevet

Jeg anbefaler Bolig Pluss, men da bør du nesten være fan av shabby chic stilen.

Skrevet
Jeg anbefaler Bolig Pluss, men da bør du nesten være fan av shabby chic stilen.
Det er jeg. :jepp: Iallefall shabby chic light. ;) Hvor kjøper du Bolig Pluss?
Gjest Frysepulver
Skrevet (endret)

.

Endret av Frysepulver
Skrevet

Jeg kjøper Bonytt, Vakre hjem, bolig pluss, 123 hjem?, og Interiørmagasinet fast....

det er litt mye..

Satser derfor på Bonytt, 123 og interiørmagasinet heretter...

Skrevet
Det er jeg. :jepp: Iallefall shabby chic light. ;) Hvor kjøper du Bolig Pluss?

Jeg abonnerer til en rimelig penge, men du får kjøpt det overalt. Narvesen, matbutikker osv. :)

Skrevet

Jeg kunne spart masse penger på å abonnere.....

...muligens mitt nyttårsforsett!!!

Skrevet

Jeg leser Elle interiør og Bolig Pluss. Har ikke lest Vakre Hjem og Interiør enda, men skal kjøpe et nr og se. Liker Shabby chic og bohemstilen.

Skrevet

Jeg Abonnerer på Elle interiør, men kjøper utenlandske interiørblader ved siden... Kommer litt an på stilen du liker også :)

Gjest Helen Parr
Skrevet

Jeg kjøper som regel det danske Bo Bedre fordi det er gøy å lese om danske hjem. Som en god nummer to ville jeg valgt Design Interiør.

Skrevet

Jeg foretrekker Design Interiør, men kjøper og Bo Bedre (dansk og norsk) og Bonytt regelmessig, mens alt annet kommer inn i hus når det er noe interessant der.

Skrevet

Jeg har Bonytt fordi jeg liker å drømme litt og tenke at "hvis om".

Også holder jeg 1-2-3 som er det meste geniale bladet på markedet - synes jeg. Der kan man drømme, titte lese OG få praktiske tips som er gjennomførbare og realistiske for oss med funksjonærlønn med oppussingsskrekk som bor i et helt alminnelig borettslag.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg abbonerer på britiske Living etc og synes det er et bra interiørblad.

Gjest Tulipa
Skrevet

Fikk bare til å krysse av for et alternativ ..

Jeg abonnerer på både Bonytt og Bo bedre - synes begge bladene er fine og gir meg masse nye ideer og impulser. Bor i stor enebolig og har stadig nye planer for hvordan jeg ønsker å ha det rundt meg ..

I tillegg får jeg Vi i villa i posten som medlem av Huseiernes landsforbund ...og kjøper endel innrednings- og hageblader. Dvs, jeg abonnerer på Norsk Hagetidend også .. men det dreier seg om utendørs-ideer.

Skrevet

Jeg har nummer 1/2007 av rom 1-2-3 her, og det er så mye stygt der.

Mulig jeg skal satse på Bo Bedre da. :)

Skrevet

Må legge til at Maison er et veldig bra blad. Leste i det her en dag, og ble positivt overrasket! Masse fint der, og der er det mye inspirasjon å hente. :)

Skrevet

Jeg liker best Vakre Hjem. Men kjøper jo Lev Landlig også. Abbonerer og på rom 1-2-3 og kjøper boligpluss i tillegg.... men nå kommer de jo ikke ut såååå ofte da :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...