Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Uff, jeg hater å innrømme det... Men jeg er blitt litt hekta på tv serien Passions! Den som går på TV2 i 2-3 tida om dagen... icon_razz.gif

Spesielt trekantdramaene Ethan/Theresa/Gwen og Sam/Ivy/Grace er nervepirrende.

Og nå om dagen er det jo rene Titanic tilstanden der, med båt som synker med halve byen på, og folk som holder på å drukne, kjærlighetsdramaer osv... Noen fler som ser på den? Eller kanskje jeg skal spørre: Noen som TØR å innrømme at de ser den? *sss*

icon_biggrin.gif

Lenge leve Theresa icon_razz.gif12

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter mye tenking , så får jeg vel inrømme at jeg er LITT hekta.

Men jeg begynner å gå inderlig lei setningen til Theresa "but I do love Ethan"

Huff...

icon_biggrin.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Jeg er også hekta på passions. Trudde nesten jeg var den eneste:) Har faktisk sett stort sett det meste siden begynnelsen(for et år siden). Jeg tar opp på video når jeg ikke er hjemme. Heldigvis er det enda masse episoder igjen. Jeg er også litt flau over å være hekta, men det er jo litt artig også da. Er blitt ganske vant til at ting går så sinnsykt tregt og at de sier det samma om og om igjen.

• 3 uker senere...
Gjest Janna
Skrevet

Ho ho- nå topper det seg!!! Igår så Gwen at Ethan kysset Theresa på sykehuset. Lurer på hva som skjer idag icon_biggrin.gif

Bare reklame igjen nå, så begynner det icon_lol.gif

(tv`en står på...)

Jeg fatter ikke at jeg kan være hekta på noe så teit som Passions. Men gøy er det icon_smile.gif12

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

JIPPI!! Ethan elsker theresa. Er ikke det bra? I dag sa han at han skulle avlyse bryllupet, men det tror jeg ingenting på. Men bryllupet for vi sikkert ikke se mye av denne sommeren for neste fredag er den siste episoden før sommerfeiren. Det skjer jo bestanding noe spennede før sesongsluttene. Huff, det blir grusoimt og vente helt til det engang begynner igjen. Noen som vet når det begynner igjen?

• 4 måneder senere...
Gjest veronica
Skrevet

:lol: heizann!!!!!

kan ikke Luis og Sheridan bli sammen?

Key og Miguel åsså?

åsså Theresa og Ethen.plis

det er så trist når Ethen dør :cry: ..... :sur:

men passions er en toppers serie :D ser den hver dag..

klem fra en passions fan =)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hey!

E e passionsfan e... spreng hæm frå skulinj everyday færr å rækk d..

D e sjikkele fængende! E bruka såmm regel å bli hælt me... ha både skrikkje å flira læll om e ha såtte hælt alæn å sjitt på..! :evil:

D e stænrått!

PS. Ethan har ikke død, og kommer ikke til å dø! :ler:

Gjest mizz_14
Skrevet

NYE ETHAN?? faen hvorfor må dem drive å bytte ut folk...? nå har dem bytta ut kay to ganger, gwen, noen fler??

Skrevet

Jeg mener atte passions er så utrolig bra! jeg bynte å se på det etter å ha vært hos en veninne som bare hadde TV2 og NRK.. så da ble det passions!! :lol: :D :o :sjarmor::roll::P 8) :blunke: :wink::):briller::ler::tunge1::ler2::rodme:

Gjest tullatulla
Skrevet

jeg er så glad for at jeg gikk inn på denne siden og så at det var flere enn meg som er hekta på passions..! har følt meg ganske alene til tider, og blitt gjenstand for en del 'mobbing' av mine venninner som ikke synes at dette er noe..Men jeg vet jo at serien er fryktelig 'teit'(alt går så sakte og de sier alt en million ganger ol),m en er man hekta så er man hekta..

Men det er ofte litt vanskelig å vite hvem man skal holde med..sånn som med miguel og charity-de må jo nesten være sammen fordi de er de 'gode', men charity holder på å gå med på nervene avogtil altå!

Men at sheridan og luis er sammen er bra!Veldig bra!

Vel, nok om det-er glad jeg har funnet likesinnede hvertfall!

:lol:

Gjest ida pida
Skrevet

:D Passions er drit bra! eg ser på det kvar dag! :P

Nåken synst at det eg teit :oops: men det er det ikkje, det er arti og kjekt å sjå på... men det skulle ha gått litt fortare!! Therisa og Ethan passa perfekt i lag samma med luis og Sheridan.

:rodme::lol: Kay e merkelig! Men eg synst alikavell at ho og Migell passa best i lag, Cherity er so rar!! Med dessa syna hennar. :sjokk:

men, mne NOKE må jo en sjå!;)

Julian, Alister, mora til Gwen og Gwen er ONDE!!!!!!!

:evil:

JA, eg er einig at det er TEIT at dei skifta folk!! men dei skal vell ikkje skifte Ethan??

klem

Gjest *Sjesfsberter*
Skrevet

Passions er det mest tragiske på tv 2..MEN det er jo dødskult :D Ethan og Theresa er et evig skjønt par :wink: woohooo..Passions4Life 8) *nuss%Suss til alle passions elskere :kul: *

Skrevet
:lol: Passione :oops: er :cry: kjempe :roll: kjempe :kul: kult :lol: ikkje :oops: sant :ler: ? :ler2: Ethan :sjokk: er :sjarmor: deili :ler: . klemma!
  • 1 måned senere...
Gjest Jennypennypøne
Skrevet

Jeg er å hekta på passions! men man kan jo nesten barese på det en gang i uka å da får man med seg alt for det går jo så sakte! men det blir dobbeltbryllup, men Theresa gifter seg oxo men Julian og blir gravid med han?? hvorfor??

:briller: Diggerpassions! :briller:

:hjerte:LOVE JESSE METCALFE ALIAS LOPEZ FITZGERALDH!!! :hjerte:

:kysse:

Skrevet

Jeg er også helt fullstendig hekta på Passions. Det er tydeligvis mange som er det, men nesten ingen som tør innrømme det!! Jeg må si at serien er ganske teit, når en tror noe viktig skal avsløres blir det alltid avfeid med noe utrolig dumt, og replikkene gjentas om og om igjen.. Men jeg er altså hekta, jeg har vært inne på et utall av Passions sider for å få tak i bilder, fakta, og selvfølgelig hva som skjer videre. Det jeg har funnet ut er at det kommer til å bli et dobbelt bryllup, etter mye om og men, men det blir ikke gjennomført. Alikevel drar Sheridan og Luis på bryllupsreise til Bahamas, der Julian sprenger Sheridan i luften på en båt. Alle tror at hun er død, inkludert Luis, men det er hun ikke. Hun blir reddet av en mann ved navn Brian O'Leary, som etter hvert viser seg å være Luises bror, Antonio. De forlover seg etter hvert, og dere kan jo bare tenke dere spetakkelet når de returnerer til Harmony, da får nemlig Sheridan igjen hukommelsen, men hun kan ikke fortelle Antonio om Luis fordi han er dødssyk, og et hvert sjokk kan drepe han (typisk). :-? I mens kommer Julian og Ivy til å skilles, Julian kommer til å forlove seg med Rebecca, men gifte seg med Theresa, og de får en sønn, Ethan jr. det viser seg også at Grace har en ukjent sønn, og gamle forloveden til Luis, Beth returnerer til Harmony. Hvis dere lurer på hvem som blir byttet ut, så er det Ethan, Simone, Chad, Hank, Reese samt at den gamle Gwen kommer tilbake.

Jeg er selv helt oppslukt av Sheridan og Luis, de passer jo så sammen :lol:

PS: hvis dere ønsker mer informasjon anbefaler jeg at dere går inn på www.nbc.com elller www.soapoperafan.com/passions. Her kan en dessuten finne ut hva som skjer i vær enkelt episode :wink:

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er også hekta. Men har ikke sett på det så lenge! :evil:

Begynte å se på det da Sheridan låg i kisten.

Men må jo si at etter det så er det ganske spennende.

Syntes det er en ok serie, men som alle slike såpeserier er; den er jo veldig langtekkelig. :blunke:

Kommer til å følge med videre :kul:

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Sheridan og Luis er jo helt gÆrne på hverandre :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...