Epona Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Noen som har link til nettbutikker som selger bodyer i str 92?
ToveM Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Bodyer i den størrelsen fås vel i de fleste butikker som selger barneklær??
Gjest Elize Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Bodyer i den størrelsen fås vel i de fleste butikker som selger barneklær?? Det trodde da jeg også.
Epona Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2007 Takk for tips om trendybaby. Kan godt hende det har bodyer i str 92 i de fleste butikker, men nå er ikke jeg så bevandret i nettbutikker med barneklær. I de jeg har handlet (Ellos, HM) så stopper bodyene i str 86. I fysiske butikker her hvor jeg bor gjør de det samme, med unntak av Lindex som jeg mener har str 92 i Bamse-serien sin. Min by er liten og har ikke akkurat massevis av barneklesbutikker, derfor ønsker jeg meg nettbutikktips.
ToveM Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Takk for tips om trendybaby. Kan godt hende det har bodyer i str 92 i de fleste butikker, men nå er ikke jeg så bevandret i nettbutikker med barneklær. I de jeg har handlet (Ellos, HM) så stopper bodyene i str 86. I fysiske butikker her hvor jeg bor gjør de det samme, med unntak av Lindex som jeg mener har str 92 i Bamse-serien sin. Min by er liten og har ikke akkurat massevis av barneklesbutikker, derfor ønsker jeg meg nettbutikktips. På spar-kjøp har de bodyer opp til str 100.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå