Gå til innhold

Morgenkvalme

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Vi har ikke brukt prev. på noen måneder for vi vil bli gravid. Har ikke tatt EL-tester, men siste mens var i slutten av november. (Gått på hormonprev. så dette var første mens etter det) Ikke fått mesn denne måneden, men våknet en morgen denne uka (tirsdag) og var fryktelig kvalm og kastet opp... Sovnet igjen etterpå og formen har vært helt vanlig/ok etter det. Men samme dagen ble brystene veldig ømme og det er de enda (kun på sidene... Er det vanlig?) Tok en graviditetstest i morrest som viste negativ, men har jeg kanskje tatt den for tidlig?

Lurer på om brystene mine har blitt en smule større oxo for jeg tok på meg en av bh-ene mine i dag, men den passet ikke helt... Hmm, er så usikker på alt nå... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også være prevensjonen som spiller deg et puss.. Dessverre er graviditetstegnene og menstegnene ganske like...

Ta en test igjen om noen dager. Forhåpentligvis får du et svar. Et annet alternativ er å ringe legen hvis det fortsetter å tulle sånn.

Men prevensjonen kan henge i lenge etterpå...

Skrevet

Svangerskapskvalmen kjennes akkurat ut som du er sjøsyk, bilsyk, bussyk, spysjuk osv.....

Det kjennes rett og slett kvalmt ut :)

Skrevet
Hvordan gikk det egentlig?

Tok en test i dag - negativ... Så vi får bare prøve videre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...