Gjest 87 Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Skal prøve å gjøre dette kort! Tok siste p-sprøyte 09.05.20007 og dvs at den gikk ut 09.08.2007. Så den 22.11.2007 fikk jeg mens og den varte i nesten 10 dager. Noen dager senere fikk jeg små¨blødninger i 2 dager. Hadde mye ømme bryster i hele oktober måned. Etter siste mens har kroppen vært "rolig" en stund.. Men for 3 dager siden våknet jeg halv 7 på morgenen og følte meg så kvalm og jeg kastet opp og følte meg veldig dårlig... Men etter litt mer søvn var jeg helt fin igjen og ikke vært noe dårlig etter det. Men fikk veldig ømme bryster samme dagen og ømme er dem enda... Tok en EL-test i morrest bare for å gjøre det, men kontrollstreken var så svak at ifølge bruksanvisningen skulle den tolkes som negativ... Tok en graviditetstest oxo, men den var også negativ... Kan det være at jeg er gravid, men har tatt testen for tidlig? Hva tror dere?
theamoren Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Ikke lett med dette mensen styret. Kan godt være du har testet for tidlig ja. ta en ny om noen dager. eller gå til legen! men ofte når man slutter med p-piller/sprøyte så får man litt sånn ømme bryster, småblødninger osv. hormoner vettu. og hvis man tenker på at man kan være gravid så får man HVERTFALL symptomer. hehe.. hva håper du på? positiv eller negativ test?
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Ikke lett med dette mensen styret. Kan godt være du har testet for tidlig ja. ta en ny om noen dager. eller gå til legen! men ofte når man slutter med p-piller/sprøyte så får man litt sånn ømme bryster, småblødninger osv. hormoner vettu. og hvis man tenker på at man kan være gravid så får man HVERTFALL symptomer. hehe.. hva håper du på? positiv eller negativ test? Håper på positiv!! Men den var negativ i dag desverre...
theamoren Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Håper på positiv!! Men den var negativ i dag desverre... årrr... irri MEN bedre lykke neste gang
Prøvende_par Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 JEg vil tru det er helt normalt i forhold til p-sprøyta.. Jeg gikk oxo på det for noen år tilbake og da jeg sluttet fikk oxo jeg symptomer som kunne tyde på graviditet.. Så hvis ikke testen viser noe, kan du jo gå te legen en tur.. Det sies at det tar vel ca 6 mnd før syklusen er normal igjen etter den type bruk av prevensjonsmiddel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå