Gå til innhold

store mandler

Fremhevede innlegg

Gjest stina27
Skrevet

heisann!

var til legen her før påske, for å få sjekka halsen min... som har vært ekkel i det siste.

fikk beskjed om å bruke nesespray ett par uker... pga at jeg var tett i nesen og pusta formye gjennom munnen.

da ville mandlene bli mindre mente han...

noen flere her inne som har vært/er plaget med store mandler?

måtte dere operere dem bort?

venter spent på svar.... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig plager med vondt i halsen og hovne mandler når jeg var liten. Når jeg ble eldre ble det litt bedre men allikevel kunne jeg ha halsbetennelse 10-12 ganger i året. hadde det nesten hver måned. Oppererte bort mandlene for noen år siden og siden har jeg ikke vært plaget i det hele tatt. Hvis du får muligheten til å fjærne de vi l jeg absolutt annbefale det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min mann fikk mandlene "tørket inn" med homeopati da han var yngre.

Dette pga store plager med halsbetennelse og store mandler.

De kan etter mange år begynne å vokse igjen, men da kan man prøve homeopati igjen.

Når jeg ser i munnen hans er faktisk mandlene borte og han har ikke operert de bort, så det virket..... :D

Skrevet

Prøv heller en akupunktør før du vurderer å fjerne mandlene dine. De er der for en grunn. De er ikke som blindtarmen.

Mandlene er der for å ta imot all infeksjonen slik at det ikke går ned i halsen. De beskytter deg.

Hvis du har mye vondt, og sår hals, hovne mandler, er det nok noe annet som er problemet. Du har nok virus!

Drikker du nok væske? Vann??

Spiser du sunt nok? Husk at 70% av det du putter i munnen skal inneholde vann! Dvs salater, frukt og grønt osv osv

Tar du nok c-vitamin? Få i deg flere tusen mg om dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...