Gå til innhold

Veldig våte jenter

Fremhevede innlegg

Gjest Utlogget
Skrevet

Hei, nå må jeg ærlig si at jeg ikke liker womenwomen.. Men jeg blir våt som atlanterhavet når jeg er ordentlig kåt. Men er samtidig følsom, kan bruke musklene der nede slik at mannen kjenner meg godt.

Trener dem hele tiden, så hvis ikke jeg har hatt sex på en uke så er det faktisk vondt å få en normal penis inn i seg.

Men er jeg så kåt som jeg kan bli, og jeg får styrt mannen dithen i sinnstilstand, så er det ingenting en liten stillingsendring ikke kan ordne(så lenge han er følsom nok selvsagt).

Det har jeg funnet ut! Mannfolk med mye forhud og ikke mikropenis er følsomme nok til å komme uansett hvor våt de gjør meg.

Trur eg har funnet en slik elsker nå. Det er helt fantastisk.

Gjør meg virkelig virkelig klar på ham hele tiden. Og ikke trenger jeg skjems over at jeg blir så våt.

Videoannonse
Annonse
Gjest womenwomen
Skrevet
Ja du WW, du fornekter deg ikke. Jeg må tenke på sangen fra "Annie, get your gun": Anything you can do, I can do better. I can do anything better than you.

Ok . Kan desverre ikke noe for at jeg har et problemfritt sexliv . Skjønner det er irriterende å høre .Hadde nok fått mer sympati om jeg hadde masse problemer : ) Men kan ikke lyge på meg problemer jeg ikke har : ) Nei våthet er absolutt ikke et problem her i gården . Her oppleves det bare som en stor fordel . Syns synd på dere andre som opplever et naturlig og bra fenomen som et problem for dere ... Så kjipt for dere da !

Gjest Eurodice
Skrevet
Ok . Kan desverre ikke noe for at jeg har et problemfritt sexliv . Skjønner det er irriterende å høre .Hadde nok fått mer sympati om jeg hadde masse problemer : ) Men kan ikke lyge på meg problemer jeg ikke har : ) Nei våthet er absolutt ikke et problem her i gården . Her oppleves det bare som en stor fordel . Syns synd på dere andre som opplever et naturlig og bra fenomen som et problem for dere ... Så kjipt for dere da !

Sexliv er vel det eneste liv du har. Jeg er mye mer allsidig og har mange interesser, så jeg trenger ikke din medlidenhet. Jeg har heller ikke noe behov for å eksponere høyst private erfaringer. Min kropp fungerer aldeles utmerket til både partneres og min tilfredsstillelse.

Gjest womenwomen
Skrevet
Sexliv er vel det eneste liv du har. Jeg er mye mer allsidig og har mange interesser, så jeg trenger ikke din medlidenhet. Jeg har heller ikke noe behov for å eksponere høyst private erfaringer. Min kropp fungerer aldeles utmerket til både partneres og min tilfredsstillelse.

Er en av mine hobbyer ja - men ikke det eneste jeg har av interesser : )

Så flott å høre at du også har det problemfritt - da er vi minst 2 her inne : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...