Gå til innhold

Veldig våte jenter

Gjest Ketil

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en mann i 30 årene, og har blitt veldig fasinert over hvor våt en jente kan bli. Noen jenter på forumet har klagd over at det er et problem for dem, og det er veldig synd. Det trenger ikke nødvendigvis ikke være slik.

La meg først ta en opplevelse jeg aldri glemmer.

Jeg traff en jente for noen år siden. Vi hadde sex et par ganger. Første gang kysset vi en god stund på sofaen hennes. Etterhvert som det ble mer lidenskapelig begynte jeg å beføle henne utenpå dongeribuksen, for så å oppdage at hun var kliss våt helt gjennom. Hun hadde en stor våt flekk på buksa, og jeg ble kjempe tent. Etterhvert som plaggene forsvant, ble den deilige duften av vått kjønn sterkere og sterkere. Den etterfølgende sex'en i senga var utrolig deilig. Det rant av henne hele tiden. Vi snakker ikke om ejakulering. Det har jeg opplevd en gang og elsker det. Men her var det kun snakk om god gammeldags smøring i store mengder. Noe var blankt og noe hvar mer hvitt. Men det strømmet ut hele tiden mens vi hadde sex. Hadde aldri sett noe lignende. Men dette var tydeligvis ikke noe som var negativt for henne. Hun kom mange ganger, og det gjorde jeg også. Det var en helt uforglemmelig opplevelse. Jeg traff henne igjen noen måneder senere og vi gjentok suksessen. Men denne gangen hadde hun på seg skjørt. Da vi hadde klina en stund, vandret hånden min under skjørtet, og jeg oppdaget at hun hadde sneket av seg trusa. Det formelig rant nedover lårene. Det ble sex på sofaen denne gangen, og saftene hennes rant i så strie strømmer at det samlet seg en dam under oss. Dette var en sort skinnsofa, så saftene hennes ble klint utover. Det var ekstremt sexy. Denne gangen hadde jeg drukket en del, så jeg trengte en del tid for å komme. Det skjedde imidlertid ikke. Hun var helt gåen, så da måtte vi bare gi oss. Men etter en liten stund begynte hun en liten oppvisning for meg. Hun satte seg oppå brystkassen min mot meg og begynte å onanere. Etter en kort stund begynte saftene hennes å sive ut igjen, og det rant ned på brystkassen og magen min. Mens dette pågikk måtte jeg selvfølgelig ta meg selv, og etter en stund kom vi samtidig. Det var helt sykt deilig. Det var dammer og seige flekker over alt i sofaen.

Det ble desverre ikke noe mer etter dette. Men i dag er det brent inn i hukommelsen min. Og jeg skulle så veldig gjerne ha opplevd det igjen. For dette var det mest seksuelle og spennende jeg noen gang har opplevd. Jenta var forøvrig svensk.

Men med å dele dette med dere, lurer jeg også på:

Er det andre jenter/damer som har det sånn?

Jeg mener, hvor våt kan dere bli. Er det normalt at en jente kan bli så våt at det går gjennom sågar dongeribukser?

Jeg vet i hvert fall om èn jente.. he he

Vær så snill å fortell hvis det finnes flere av dere der ute. Både når det gjelder med og uten klær, før og under sex/onani.

Dette har nærmest blitt min fantasi etter at jeg opplevde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde heller ikke detder var helt normalt. så våt har iallefall ikke jeg blitt noen gang. Men spennende er det sikkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
Gjest womenwomen
Hei

Jeg er en mann i 30 årene, og har blitt veldig fasinert over hvor våt en jente kan bli. Noen jenter på forumet har klagd over at det er et problem for dem, og det er veldig synd. Det trenger ikke nødvendigvis ikke være slik.

La meg først ta en opplevelse jeg aldri glemmer.

Jeg traff en jente for noen år siden. Vi hadde sex et par ganger. Første gang kysset vi en god stund på sofaen hennes. Etterhvert som det ble mer lidenskapelig begynte jeg å beføle henne utenpå dongeribuksen, for så å oppdage at hun var kliss våt helt gjennom. Hun hadde en stor våt flekk på buksa, og jeg ble kjempe tent. Etterhvert som plaggene forsvant, ble den deilige duften av vått kjønn sterkere og sterkere. Den etterfølgende sex'en i senga var utrolig deilig. Det rant av henne hele tiden. Vi snakker ikke om ejakulering. Det har jeg opplevd en gang og elsker det. Men her var det kun snakk om god gammeldags smøring i store mengder. Noe var blankt og noe hvar mer hvitt. Men det strømmet ut hele tiden mens vi hadde sex. Hadde aldri sett noe lignende. Men dette var tydeligvis ikke noe som var negativt for henne. Hun kom mange ganger, og det gjorde jeg også. Det var en helt uforglemmelig opplevelse. Jeg traff henne igjen noen måneder senere og vi gjentok suksessen. Men denne gangen hadde hun på seg skjørt. Da vi hadde klina en stund, vandret hånden min under skjørtet, og jeg oppdaget at hun hadde sneket av seg trusa. Det formelig rant nedover lårene. Det ble sex på sofaen denne gangen, og saftene hennes rant i så strie strømmer at det samlet seg en dam under oss. Dette var en sort skinnsofa, så saftene hennes ble klint utover. Det var ekstremt sexy. Denne gangen hadde jeg drukket en del, så jeg trengte en del tid for å komme. Det skjedde imidlertid ikke. Hun var helt gåen, så da måtte vi bare gi oss. Men etter en liten stund begynte hun en liten oppvisning for meg. Hun satte seg oppå brystkassen min mot meg og begynte å onanere. Etter en kort stund begynte saftene hennes å sive ut igjen, og det rant ned på brystkassen og magen min. Mens dette pågikk måtte jeg selvfølgelig ta meg selv, og etter en stund kom vi samtidig. Det var helt sykt deilig. Det var dammer og seige flekker over alt i sofaen.

Det ble desverre ikke noe mer etter dette. Men i dag er det brent inn i hukommelsen min. Og jeg skulle så veldig gjerne ha opplevd det igjen. For dette var det mest seksuelle og spennende jeg noen gang har opplevd. Jenta var forøvrig svensk.

Men med å dele dette med dere, lurer jeg også på:

Er det andre jenter/damer som har det sånn?

Jeg mener, hvor våt kan dere bli. Er det normalt at en jente kan bli så våt at det går gjennom sågar dongeribukser?

Jeg vet i hvert fall om èn jente.. he he

Vær så snill å fortell hvis det finnes flere av dere der ute. Både når det gjelder med og uten klær, før og under sex/onani.

Dette har nærmest blitt min fantasi etter at jeg opplevde det.

Helt normalt for meg . Har bestandig vært slik . Truser og bukser bør fort av - ellers blir de våte igjennom ...Har forstått at ikke alle kvinner blir så våte - utifra kommentarer om dette fra menn . Noen menn virker også litt overrasket over " våtheten " min .Selv godt voksne menn på over 40 + er ikke bortskjemt med " så våte kvinner " har jeg skjønt . De reagerer Som om de ikke har opplevd det før . Det syns jeg er merkelig .Trodde alle damer ble så våte jeg .

Men jeg går ikke på p - piller - så det kan være noe av grunnen .Har hørt p-piller kan redusere både lysten og mengden våtheten .Syns aldri det har vært noe problem å være så våt ,heller en fordel . Syns det er mye mer behagelig enn å være for tørr i hvertfal .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli ganske slitsomt å bli så våt faktisk, spesiellt når sambo syns det er kjempemorsomt å tenne meg mens vi er ute og jeg blir våt gjennom jeans og alt...ser nesten ut som at jeg har tisset litt på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen
Kan bli ganske slitsomt å bli så våt faktisk, spesiellt når sambo syns det er kjempemorsomt å tenne meg mens vi er ute og jeg blir våt gjennom jeans og alt...ser nesten ut som at jeg har tisset litt på meg.

For å beskytte trusen og holde den tørr - er det bare å bruke tynne små truseinnlegg . Ikke noe problem . Ganske praktisk å slippe å bytte tørr truse 4 gang om dagen eller på jobb - om man er spesielt kåt enkelte dager - kan man jo produsere mye glidemiddel ustanselig hele dagen uten å ha noe kontroll på dette selv . Bare skjer .De dagene er truseinnlegg helt nødvendig å ha med seg i veska ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow. jeg har noen ganger synest at jeg har blitt for våt, og det har ikke vært noe i nærheten av dette. trusa kan bli våt, men det går ikke gjennom buksa. til dere som blir så våte: har dere fullt utbytte av penetreringen, jeg mener, dere må ikke tørke bort litt for å kjenne ham? og kan ikke mennene også synes at det blir for vått i forhold til "friksjonen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
wow. jeg har noen ganger synest at jeg har blitt for våt, og det har ikke vært noe i nærheten av dette. trusa kan bli våt, men det går ikke gjennom buksa. til dere som blir så våte: har dere fullt utbytte av penetreringen, jeg mener, dere må ikke tørke bort litt for å kjenne ham? og kan ikke mennene også synes at det blir for vått i forhold til "friksjonen"?

Nei -har ingenting med våthet å gjøre hvor mye man føler og hvor stort utbytte man får .

Men hvor kåt man er og hvor følsomt g-punkt og klitoris er . Jeg får orgasme 93 % av gangene av kunn samleiet . Så er FØLSOMHETEN din som avgjør dette , ikke grad av våthet . Så har fult utbytte av samleie hver gang . Så lenge mannen ikke har micropenis da . Da ville jo dere TØRRE også slitt ...med orgasmen .

Jeg tror nå naturlig våte og kåte jenter oppnår hyppigere orgasmer og enklere - enn de som sliter med lysten og våthet ...men er avhengig av glidemiddel ( kunstig ) for å kunne ha samleie i det hele tatt . Det høres IKKE GODT UT - spør du meg , å ha det motsatt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friksjon kan bli et problem om mannen har for liten penis, eller om kvinnen har for stor vagina. Er glad jeg bare blir "normalt" våt, høres slitsomt ut å bli så våt at det trekker igjennom buksa :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i sammen med ei slik for noen år siden.

Det rant og rant. Pleide å bruke litt papir, lagde en sirkel, og holdt denne rundt kuken rett utenfor musa hennes. Slik kunne litt tørkes vekk enkelt. Ellers ble det veldig raskt så vått at både hun og jeg ikke kjendte så mye av det hele.

Det er nå egentlig et luksus problem. Hun jeg er med nå sliter, og tørr som bare det selv om opphisset.

Ikke noe stas det heller. Akkurat på DET punktet (men bare DET :) )savner jeg hun fra tidligere tider.

Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Var i sammen med ei slik for noen år siden.

Det rant og rant. Pleide å bruke litt papir, lagde en sirkel, og holdt denne rundt kuken rett utenfor musa hennes. Slik kunne litt tørkes vekk enkelt. Ellers ble det veldig raskt så vått at både hun og jeg ikke kjendte så mye av det hele.

Det er nå egentlig et luksus problem. Hun jeg er med nå sliter, og tørr som bare det selv om opphisset.

Ikke noe stas det heller. Akkurat på DET punktet (men bare DET :) )savner jeg hun fra tidligere tider.

Hansen

For en normalt trang vagina med gode muskler har det ingenting å si på følsomheten at det er rikelig med naturlig glidemiddel hverken for gutten eller jenta !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fargeklatten
For en normalt trang vagina med gode muskler har det ingenting å si på følsomheten at det er rikelig med naturlig glidemiddel hverken for gutten eller jenta !

Det at du påstår dette skråsikkert viser bare hvor lite peiling du har... Det finnes faktisk kvinner med trang vagina og god følsomhet, ja faktisk trangere vagina og sterkere følsomhet enn deg, som likevel kjenner mindre når de blir veldig våt. Mindre friksjon betyr faktisk mindre kontakt mellom to flater, og dermed nedsatt følelse...

Selg gullmusa og kjøp deg en hjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jeg også

Noen kan bli VELDIG veldig våte, så våte at det blir et problem...

Når jeg blir så våt at det virkelig renner, så blir det for mye smøring, og mannen min kjenner ikke noe og har vanskelig for å komme når han ikke får motstand på penisen...Men guud så våt jeg kan bli, og det er ufattelig flaut. spesielt første gang da vi gjorde det på sofaen til foreldrene hans...:fnise::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Det at du påstår dette skråsikkert viser bare hvor lite peiling du har... Det finnes faktisk kvinner med trang vagina og god følsomhet, ja faktisk trangere vagina og sterkere følsomhet enn deg, som likevel kjenner mindre når de blir veldig våt. Mindre friksjon betyr faktisk mindre kontakt mellom to flater, og dermed nedsatt følelse...

NEI - JEG TROR IKKE det finnes mange kvinner med ,like følsom vagina som meg selv ...Har aldri lest om det her inne i hvertfall - her inne vinner jeg den " konkuransen " i følsomhet enkelt og lett høres det ut som ifølge div . innlegg fra andre kvinner .

G - punktet og klitoris er like følsomt hver gang uansett hvor vått det er ...Absolutt ingen forskjell .

De som sliter med følsomheten pga veldig våt vagina - kan umulig være så følsom som de påstår at de er .Ei heller så trange eller ha så bra muskler som de påstår selv .

Gutter KAN VÆRE UFØLSOMME I PIKK HODET SITT , og dermed slite med orgasme - kanskje det er problemet DERES ? Og ikke legg skylda på alle våte kvinner for dette . Er deres problem , nemlig !

Føler meg overhodet ikke ansvarlig for at en mann sliter med å komme ...Og det er som sagt bare " enkelte " menn som har slike problemer .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Hvordan kan du forklare mine erfaringer om at jo kåtere og våtere jeg er - jo mer intens nytelse under samleiet og MER FØLSOM er jeg ? ( da tenker jeg ikke på mannens nytelse , men MIN ) Hvorfor er det størst nytelse for meg med penetrering når jeg er dryppvåt og skikkelig mega kåt ? I forhold til når jeg er mindre våt - da er det mindre godt også .Sansynligvis forde jeg er mindre kåt også da . Selv om det kanskje blir mer friksjon da - har det ingenting og si for min nytelse .Kanskje for mannen det føles bedre - men ikke for meg .

Nytelse = grad av intens kåthet .Jo kåtere en man / kvinne er - jo sterkere fysisk nytelse og raskere orgasme vanligvis . Og da er man gjerne - drypp våt , når man er utrolig sterkt opphisset - er selvfølgelig sex alltid BEST !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvordan kan du forklare mine erfaringer om at jo kåtere og våtere jeg er - jo mer intens nytelse under samleiet og MER FØLSOM er jeg ?

At du ikke er helt som andre damer? Det har vi jo skjønt for lenge siden... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det er vanskelig, men vi må bare slutte og svare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Helt normalt for meg . Har bestandig vært slik . Truser og bukser bør fort av - ellers blir de våte igjennom ...Har forstått at ikke alle kvinner blir så våte - utifra kommentarer om dette fra menn . Noen menn virker også litt overrasket over " våtheten " min .Selv godt voksne menn på over 40 + er ikke bortskjemt med " så våte kvinner " har jeg skjønt . De reagerer Som om de ikke har opplevd det før . Det syns jeg er merkelig .Trodde alle damer ble så våte jeg .

Men jeg går ikke på p - piller - så det kan være noe av grunnen .Har hørt p-piller kan redusere både lysten og mengden våtheten .Syns aldri det har vært noe problem å være så våt ,heller en fordel . Syns det er mye mer behagelig enn å være for tørr i hvertfal .

Ja du WW, du fornekter deg ikke. Jeg må tenke på sangen fra "Annie, get your gun": Anything you can do, I can do better. I can do anything better than you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...