Gå til innhold

Sovende partner.

Fremhevede innlegg

Gjest Thomas23
Skrevet

Hei.

Hva synes du er ok mens du eller partnern din sover?

fasiten må vel bli det dere har blitt enige om. men har dere en avtale eventuelt hva går den ut på?

onanere ved siden av uten og røre eller forstyrre søvn?

kos med eller klå på og onanere i tillegg?

kle av?

kysse?

fingre?

fingre rumpa?

runke?

penetrere musa?

penetrere rumpa?

ri?

sprute på?

filme/ta bilder av?

binnde fast?

det som er lov våken er lov å prøve når den andre sover.

for min egendel synes jeg ikke partnern har rett til og besteme over min krop dvs ikke kan nekte meg og onanere uten at jeg gjør noe med han/henne.

partern mine kunne i utgangspunkt gjor hva hun ville med meg mens jeg sov, men helst holde seg unna rompa min. vanskelig å være sikker på at det altid er het rent. desuten er jeg litt skeptisk til det våken også.

om jeg våkner og bare er trøtt vile hun fått et surt grynt og jeg hadde rulla bort ferdig med det. desuten en liten fantasi om å våkne av at jeg blir sugd.

noe av grunn til at jeg lurer på dette er at jeg lesete en novele. han kler av henne. finner framtil rompehullet maserer forsiktig 1finger 2fingre my glide middel sakte sakte gli inn i. etter et par jukk kommer de sammen hun hadde våknet men lot som hun sov.

synes den var litt pirrende, hvordan vile dere reagert på noe sånt? forutsatt at det er snakk om kjæresten deres og at det er ting du vile sagt ja til i våken tilstand.

Videoannonse
Annonse
Gjest *nurket*
Skrevet (endret)

onanere ved siden av uten og røre eller forstyrre søvn? dette hender til stadighet da han gjør det i søvne :fnise:

kos med eller klå på og onanere i tillegg? jatakk

kle av? jatakk

kysse? jatakk

fingre? jatakk

fingre rumpa? jatakk

runke? værsågod

penetrere musa? jatakk

penetrere rumpa? jatakk

ri? jatakk (men vanskelig hvis jeg sover ;) )

sprute på? skeptisk til denne hvis jeg sover, har jeg våknet så jatakk

filme/ta bilder av? neitakk

binnde fast? jatakk

I de fleste tilfeller ville jeg våknet uansett :)

Utrolig deilig å våkne om morningen av at kjæresten min ligger å koser med meg ;)

Endret av *nurket*
Skrevet

Å onanere ved siden av er ok. Da gjør en jo ikke noe med partneren.

Resten er overodet ikke greit å gjøre uten at partneren samtykker.

Skrevet

hott med så mange ja da! aldri hadd en ja-dame. eller ja til endel men ikke til så mange nei. hvorfinner man de da?? neida har ei nydelig ei på g. så får vi sjå om hu e ei ja-dame. ska ihværtfall gjør det æ kan for at hu ska ha lyst t å si ja føl sæ trygg nokk t det osv!

å kan altids få ta bilder om det er for å vise dem til meg etterpå, eventelt sletter dem etterpå om de er for hennes egen del. tenner ikke sånn veldig på meg selv da så måtte nesten vært av oss sammen.

Skrevet
Hei.

Hva synes du er ok mens du eller partnern din sover?

fasiten må vel bli det dere har blitt enige om. men har dere en avtale eventuelt hva går den ut på?

onanere ved siden av uten og røre eller forstyrre søvn?

kos med eller klå på og onanere i tillegg?

kle av?

kysse?

fingre?

fingre rumpa?

runke?

penetrere musa?

penetrere rumpa?

ri?

sprute på?

filme/ta bilder av?

binnde fast?

det som er lov våken er lov å prøve når den andre sover.

for min egendel synes jeg ikke partnern har rett til og besteme over min krop dvs ikke kan nekte meg og onanere uten at jeg gjør noe med han/henne.

partern mine kunne i utgangspunkt gjor hva hun ville med meg mens jeg sov, men helst holde seg unna rompa min. vanskelig å være sikker på at det altid er het rent. desuten er jeg litt skeptisk til det våken også.

om jeg våkner og bare er trøtt vile hun fått et surt grynt og jeg hadde rulla bort ferdig med det. desuten en liten fantasi om å våkne av at jeg blir sugd.

noe av grunn til at jeg lurer på dette er at jeg lesete en novele. han kler av henne. finner framtil rompehullet maserer forsiktig 1finger 2fingre my glide middel sakte sakte gli inn i. etter et par jukk kommer de sammen hun hadde våknet men lot som hun sov.

synes den var litt pirrende, hvordan vile dere reagert på noe sånt? forutsatt at det er snakk om kjæresten deres og at det er ting du vile sagt ja til i våken tilstand.

Det kommer vel litt an på hvor godt en kjenner partneren. Man skal være forsiktig med ONS og hvis den andre personen er beruset. Kan jo såre vedkommende og gi vedkommende psykiske problemer.

Kan jo fortelle om en episode med min samboer: Vi hadde drukket en del rødvin, hun mye, så mye at hun var nesten ikke klarte å komme seg til sengs for egen maskin. Hun sovnet umiddelbart, mens jeg lå med den ståpikken ved siden av henne. Jeg hentet glidekrem og begynte smått å massere rompehullet hennes. Vi hadde aldri hatt noe særlig analsex tidligere, bare litt massasje da hun syntes det var så vondt å få staken minn inn der. Jeg masserte henne lenge og hun ålte seg i sengen og stønnet, i dyp søvn. Når jeg haffe holdt på i en drøy halvtime, med en, to, tre fingre og masse glidekrem penetrerte jeg henne. Hun lå på siden og jeg holdt et godt tak i den ene skulderen hennes mens jeg holdt på. Etter en 15 minutter "våknet" hun litt og "deltok" litt ved å bevege seg mot meg, presset rompa mot kuken. Hun kom med et hyl når jeg sprutet henne full.

Etterpå vasket jeg bort glidekremen og sæden.

Dagen der på fortalte hun meg at hun hadde hatt en sinnsyk drøm om at en fremmed hadde tatt henne bakfra, analt og at hun faktisk var øm i rompa. Jeg fortalte henne da hva som hadde skjedd og hun ble lettere sjokkert. Hun hadde fått med seg "en liten del" av dette, mens jeg holdt på visste hun ikke hvem som holdt på å knulle henne og det var veldig opphissende for henne. Dette var hennes første gang hvor hun ble penetrert ordentlig analt.

Vi har fliret av dette i ettertid og hun har fantasert en god del om den "fremmede" som forsynte seg av hennes nydelige faste rompa, mens hun lå og sov.

Det er meget sjelden hun drikker så mye som denne kvelden og vi har ikke gjentatt dette og blir nok ikke å gjøre det heller. Dette var noe som bare "skjedde" en gang.

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

onanere ved siden av uten og røre eller forstyrre søvn? JA

kos med eller klå på og onanere i tillegg? JA

kle av? JA

kysse? JA

fingre? JA

fingre rumpa? JA

runke? JA

penetrere musa? JA

penetrere rumpa? JA

ri? JA

sprute på? JA

filme/ta bilder av? NEI

binnde fast? JA

det som er lov våken er lov å prøve når den andre sover. JA foruten om bilder

• Liker 1
Skrevet (endret)

onanere ved siden av uten og røre eller forstyrre søvn? Ja, men ville helst han skulle gjort noe av det lengre ned. Vil jo være med på moroa.

kos med eller klå på og onanere i tillegg? Ja.

kle av? Ja.

kysse? Ja.

fingre? Ja.

fingre rumpa? Ja.

runke? Ja.

penetrere musa? Ja.

penetrere rumpa? Nei.

sprute på? Ja.

filme/ta bilder av? Nei.

binnde fast? Ja.

Tenner veldig på å våkne av at mannen 'holder på' med meg.

Endret av Valnøtt
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Deilig å forsiktig vekke typen med en blowjob og :ler:

Skrevet
Hva er så galt med bilder?:S

Ingenting så lenge jeg er våken.

Skrevet

Tja...den smørbrødlisten du kommer med betinger egentlig at man kjenner partneren godt og at man har vært sammen en stund. Hvis så er tilfelle,så:

onanere ved siden av uten og røre eller forstyrre søvn? :jepp:

kos med eller klå på og onanere i tillegg? :jepp:

kle av? :jepp:

kysse? :jepp:

fingre? Skeptisk...Om jeg hadde våknet,ville jeg ha lurt fælt på hva som hendte. Er bedre å være mer rett på sak.

fingre rumpa? Samme svar her også.

runke? :jepp:

penetrere musa? :jepp::jepp:

penetrere rumpa? :jepp:

ri? Øhhhh...Mens jeg sover?

sprute på? Tror jeg ville ha blitt skeptisk når jeg våknet, samt "snurt" fordi jeg ikke hadde fått blitt med på "moroa" :gråte:

filme/ta bilder av? No way.

binnde fast? Gjerne i våken tilstand. Men blir litt sært å våkne av at man blir bindt fast, tror jeg... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

onanere ved siden av uten og røre eller forstyrre søvn? ja

kos med eller klå på og onanere i tillegg? njæ

kle av? nei

kysse? ja

fingre? nei

fingre rumpa? nei

runke? seg selv ja

penetrere musa? nei

penetrere rumpa? nei

ri? blir litt vanskelig...

sprute på? nei

filme/ta bilder av? nei

binnde fast? nei

Skrevet

Jeg tenner som nevt tidligere i en annen tråd en sinnsykt på å se hvor langt jeg greier å gå før dama våkner. Jeg har 2 ganger med 2 foskjellige damer greid å penetrere til jeg har fått orgasme uten at de har våknet. Jeg kan bli så kåt av dette at det gjør fysisk vondt og jeg skjelver.. Det er helt sykt....

Ene gangen jeg greide å få orgasme inni henne knulla jeg henne til jeg fikk orgasme 5 ganger på rad, og slikka henne til hun fikk orgasme, hun fortalte også etterpå om en drøm hun hadde hatt, mulig de 5 knullene satte henne på sporet av noe =P Den orgasmen hun fikk mens jeg slikka henne når hun sov er uten sammenligning det høyeste jeg noen gang har hørt henne stønne, og den bare varte og varte, definitivt over minuttet.

Men det er bare når hun har vært fullstendig dritings og utslått etter en kveld på byen jeg får til dette. Når hun ikke har drukket sover hun alt for lett og blir bare forbanna for at jeg vekker henne.

Jeg har vel lov til å gjøre alt bortsett fra anal, ta bilde og binde fast.

Må si det hadde vært en SINNSYK boost for sexlivet mitt hvis jeg fant noen som sov tungt og tente på dette.

Skrevet

Ikkeno er greit så lenge jeg sover. Eller, et forsiktig nuss på panna eller leppene er greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...