BenedicteK Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Hei! Jeg skulle egentlig gifte meg her hjemme i juli 08, men pga en liten en i magen så er det blitt utsatt. Har termin under en uke før bryllupet skulle stå. Tenkte på å fremskynde bryllupet, men har ikke lyst på noen stor fest når jeg er gravid, og blir litt kjedelig hvis jeg bare er sliten hele dagen. Men nå i dag fikk jeg en idè om at vi kanskje kunne reise til utlandet med kun den nærmeste familien, og kanskje ta en fest på 1 års dagen? Kanskje gifte oss i påska da? Husker ikke når påsken er i år, men er nå om 1 uke 3 måneder på vei, så er vel kanskje rundt 5 måneder på vei da??? Men jeg har INGEN anelse om hvor jeg kunne tenkt meg å fære, vil jo til varmere strøk, men har ikke lyst å bruke så alt for mye penger på reisen. Noen som har noen idèer? Noen som har selv har giftet seg når de var gravid?
Gjest *nurket* Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Ville bare tipse deg om sidene til Sjømannskirken. De er behjelpelig med bryllup flere steder i utlandet http://www.sjomannskirken.no/hoved.aspx?m=2723 Selv har jeg ikke kommet så langt at jeg har giftet meg ennå Lykke til med baby og bryllup!
Lilywhite Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Brudepikene skulle kunne være behjelpelige med dette. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå