Gå til innhold

Sort bolero o.l, hvor kan jeg finne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha på meg kjole på nyttårsaften, men den har bare stropper så jeg trenger noe å ha over. Tenkte da at bolero kan passe fint. Må ha en sort en og helst med lange armer eller trekvart armer.

Men hvor kan jeg finne dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frøken Titt
Skrevet

Ichi, H&M (de har masse boleroer i mange varianter). Vero Moda eller Only har og.

Skrevet
Ichi, H&M (de har masse boleroer i mange varianter). Vero Moda eller Only har og.

Jeg var på utkikk etter nøyaktig det samme, og fant både på vero moda og leather man. :)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Men er de sånn "stygge og rare" i fasongen. Jeg kunne gjerne tenkt meg en som "skinner" litt kankje..

Skrevet
Tusen takk for svar :)

Men er de sånn "stygge og rare" i fasongen. Jeg kunne gjerne tenkt meg en som "skinner" litt kankje..

Vel, spørs hva du mener med "skinner"?

På leather man har de en i sånn stivt, blankt stoff. Den skinner spør du meg.

Den jeg fant på vero moda har sølvsting i seg, så den skinner den også.. ;) Men den er ikke stiv da, heller slapp i fisken dessverre.

Skrevet

De hadde flere ulike boleroer på B-young før jul, husker jeg. Og så hadde de en del på Vero Moda.

Skrevet (endret)

Har sett noen på VIC.. Men hva forskjellige VICbutikker har varierer jo så :klø: Lykke til med jakten da ;)

Edit:

Woow, 1000 innlegg!!!

Endret av jente89
Skrevet

Jeg var i butikkene i dag og så en på HM som jeg kunne tenke meg å prøve, men fant den ikke noen steder. Utenom den så fant jeg faktisk ingen boleroer :klø:

Vi skal være på en hytte på ei øy og jeg har nå fått vite at tynn kjole og høyhølte sko passer dårlig så nå aner jeg ikke hva jeg skal gå med! Dette må jeg tenke på, og ejg som hadde så lyst å gå med det :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...