Xtra_lilje Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 hei! skal i bursdagsfest i dag, blir ca 20 stk. det blir kurvfest, og jeg trenger tips til hva jeg kan lage!! jeg er på jobb til ca 5, og har da 2 timer på meg til å få laget maten og stelle meg selv.... tenkte på lage smurfte lefser med skinke/snørfrisk osv, men kanskje det blir litt lite? evt pastasalat, men mistenker at flere tar med seg dette...
Gjest rikkerikke Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Jeg laget en gang dette: http://www.matprat.no/oppskrift.aspx?artid=12556. Du kan jo droppe maisomeletten og ta med litt godt brød i steden. Super enkelt, og det smakte utrolig godt.
Gjest Lea Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Hva med å lage en veldig enkel, plain omelett som skjæres i trekanter (eller eggerøre) og dele opp en boks bogskinke, litt spekeskinke, en god ost, cherrytomater og andre grønnsaker. Noen baguetter eller et godt brød ved siden av. Alt kan legges i plastbokser eller på et fat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå