latte Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Nå starter jeg på min 7 prøveperiode, og tenker å bruke el-test.. prøvde forrige periode, men gitt skeis Fikk mensen i går, når skal jeg da begynne å teste..for å være sikker?
Chiquita Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Det kommer ann på hvor lange sykluser du har. SIden EL Kan komme opptil 18 dager før neste mens, så du bør kanskje begynne 20 dager før neste mens er forventet... Men, er det du som startet tråden "EL _ og å treffe blink"? Dersom du fikk positiv test den 14. desember (og el da ca 15 desember), og med mens 27, så vil det antyde at du har eggløsning bare 12 dager før mens, og du slipper å begynne å teste SÅ tidlig. (Eggløsningen kommer ca like lenge før mens hver gang, varierer med +/- 1 dag) Så da holder det kanskje å begynne testingen 15 dager før mens
Chiquita Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 OG Et lite tillegg... Selv om man treffer eggløsningen OPTIMALT, så er det fremdeles bare ca 20% sjanse for at det skal føre til et svangerskap. Så ikke mist motet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå