Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #1 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg hadde en gang en parfyme som het Sunwater. Er det noen som kan hjelpe meg med hva slags type denne var og hvor jeg får tak i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mona Lisa Skrevet 5. april 2002 #2 Del Skrevet 5. april 2002 Sikker på at det ikke var elisabeth ardens sunflower? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. april 2002 #3 Del Skrevet 5. april 2002 Den er jo "ilive" enda den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2002 #4 Del Skrevet 6. april 2002 Nei, det var ikke Sunflower. trodde en periode det var samme, men det er det absolutt ikke. Husker forøvrig at denne flasken var lys turkisgrønn og i glass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 6. april 2002 #5 Del Skrevet 6. april 2002 den eneste parfymen jeg vet om som er turkisgrønn og i glasskrukke er laguna12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Skrevet 6. april 2002 #6 Del Skrevet 6. april 2002 Jeg har en parfyme som heter Lancaster Sunwater,den er i en turkis glassflaske så det er sikkert den samme som du den mener.Kjøpte den i syden i sommer,men aner ikke hvor du kan få tak i den i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå