Gjest *Mim* Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Hvordan vil du beskrive din beste venn? Min beste venn har jeg kjent i litt over tjue år. Hun er utrolig lojal, og jeg kan si absolutt alt til henne (selv om hun er litt bluferdig selv). Hun er flink med barn og tar jobben sin alvorlig. Hun er også en håndarbeids- og matlagingsekspert, og veldig engasjert i familien sin. Jeg setter stor pris på henne!
petzl Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har flere, uten at jeg kan rangere dem, men fellesnevneren er vel at de er direkte og ærlige. Det synes jeg er viktige egenskaper.
Gjest ¤J¤ Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Min beste venn er fra et annet land, og kom hit sammen med familien sin som flyktning. De siste årene har hun ofte reist til hjemlandet, er sterkt knyttet til det og bærer i seg kulturen derfra. Hun er omsorgsfull og følsom, men kan også være litt rappkjefta. Hun tilbringer mye tid hjemme, og er ikke så glad i å prøve nye ting. Jeg har kjent henne i 10 år (oi). Føler at jeg kan fortelle henne mye. Jeg håper vi vil fortsette å være venner. Vil forsøke å ta vare på vennskapet og opprettholde kontakten.
Mille My Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Jeg traff min beste venninne første året på Universitetet. Jeg kan også fortelle henne alt og hun er den jeg virkelig kan stole på. Hun er den som blir når andre stikker. Hun er også veldig lik meg i og med at vi begge liker mye av de samme tingene. Hun er min; små-snakke-og-kose-seg-med-kaffe-på-stamstedet-le-over-skrullete-"jente"-filmer-alltid-der-når-jeg-trenger-henne venninne.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Min beste venn har jeg kjent i over 20 år. Vi har kontakt så og si daglig, og jeg kan stole på henne i ett og alt. Vi er der for hverandre på godt og vondt, og deler alt. Hun er ærlig og direkte med meg, hun støtter meg, men gir meg samtidig perspektiv. Hun dømmer aldri og hun stiller opp uansett hva det måtte være. Hun er vel det mennesket jeg er mest glad i, hvis man ser bort fra ungene mine. Hvis jeg ikke hadde henne i livet mitt, ville jeg vært ille ute å kjøre, det er helt sikkert. Klarer ikke forestille meg livet uten henne.
Anglofil Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 (endret) Min bestevenn har jeg kjent siden jeg var tre år gammel. Hun betyr ekstremt mye for meg. Hun vet ting om meg som ingen andre vet om og jeg vet ting om henne som ingen andre enn jeg og eventuelt hennes mor vet om. Vi ser hverandre ikke så ofte lenger, men snakker sammen mye over nettet eller via sms. Og når vi møtes igjen ansikt til ansikt, er det som vi ikke har vært borte fra hverandre mer enn fem minutter. Det er vanskelig å beskrive, men jeg er glad i henne som om hun hadde vært av mitt eget kjøtt og blod. Vi har hjulpet hverandre gjennom tunge og vanskelige perioder - og hun har alltid vært der for meg. Vi kjenner hverandres rytme og reaksjonsmønster, jeg føler med en gang jeg er i nærheten av henne hvilket humør hun er i. Jeg stoler 200 % på henne og hun er den første jeg ønsker å dele mine hemmeligheter med. Mvh Yvonne Endret 28. desember 2007 av yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå