Gå til innhold

Cleanser fra Dermalogica eller MD Formulations?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilken er best av disse:

Dermalogica's "Special cleansing gel". Eller den "nye" Medibac? Bedre for kombinasjonshud (hmm,men den koster dessverre over kr 200...)

eller:

MD Formulations "Facial cleansing gel for oily skin" med 12% glykolsyre?

Er det stor forskjell? Jeg har pr idag MD sin, men har ikke merket noen bedring i huden, så vurderer å teste Dermalogica sin siden Strawberrynet sender den fraktfritt og billigere enn MD's...

Noen meninger?

Leter etter den perfekte cleanseren som gir en skummende effekt :) og ikke minst som på sikt vil redusere småkvisene (i bruk med bl.a Dermalogica, Decleor og MD-produkter)...

Endret av Smørblomsten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker Avene som man får kjøpt på apoteket mot småkviser, og syns den virker kjempebra. Er ikke kraftig plaget med kviser, men har som regel alltid hvertfall èn i ansiktet. Kanskje verdt å prøve? Er jo mye billigere enn MD og dermalogica også.

Skrevet

Jeg ville gått for den fra Dermalogica. Har god erfaring med det i merket i motsetning til MD(det er for sterke produkter for min hud)

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

En rens blir uansett på huden i så kort tid at den knapt rekker å utgjøre noen forskjell. Det viktigste er at renseproduktene ikke tørker ut og irriterer huden. For å få bukt med andre problemer, kreves det produkter som faktisk blir værende og virker på huden.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd Special Cleansing gel, men har mye bedre erfaring med MD enn med Dermalogica.

Som nevnt over her, er det nok vel så viktig at du får noe som ligger og virker på huden, som hvilken rens du bruker. Og godt med fukt er viktig.

Bruker selv MD sin rens for "oily skin", og har på glycol lotion etter at jeg har renset huden. Og huden min har blitt MYE MYE bedre siden jeg begynte med disse produktene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...