Anette84 Skrevet 21. april 2003 #1 Skrevet 21. april 2003 Finnes det piller, noen spesielle vitaminer eller lignende som kan få deg til å bli høyere nå i voksen alder? noen som virkelig funker...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. april 2003 #2 Skrevet 21. april 2003 Den eneste måten ett voksent menneske kan bli høyere på er å strekke bena- dette er smertefullt og er en prosess som stor sett gjøres på barn med ett ben lengre enn det andre ol. denne prosessen går over svært lang tid. Man må også gå med enorme stålpinner inn i benet over lengre tid. Du må nok bare forsone deg med høyden din og være glad for at du ellers er sunn og frisk! Fortsett God Påske! Minnie
Anette84 Skrevet 21. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2003 ohhh my god!!! jeg tror jeg bare får være fornøyd da ja... Men dersom noen har hørt om noe annet så bare hyl ut :D
Gjest Tristessa Skrevet 21. april 2003 #4 Skrevet 21. april 2003 Hvis du var veldig liten som barn, kunne du fått veksthormoner, men det gis kun til de virkelig små... En venninne av meg som var svært høy, fikk hormoner for å hemme veksten. Nei, du får heller gjøre som Minnie sier, å forsone deg med høyden. Skulle ønske jeg var høyere selv, men den gang ei...
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #5 Skrevet 23. april 2003 hehe, jeg vil gjerne bli lavere... er en av dem som fikk hormoner fordi jeg vokste for fort. men kan godt bytte ut noen centimeter: - selv om mange skulle ønske hadde modellhøyden, er det ikke like kult å alltid se "ned" på andre...
Anette84 Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2003 oki "gjest, vi bytter litt da;) har litt fett du kan få dersom du trenger også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå